„Cikkek:Hogyan szerezhetsz magas értékelést a Google Cégemben” változatai közötti eltérés
Innen: Hogyankell.hu
a („Cikkek:Hogyan szerezhetsz magas értékelést a Google Cégemben” levédve ([Szerkesztés=csak adminisztrátoroknak engedélyezett] (határozatlan) [Átnevezés=csak adminisztrátoroknak engedélyezett] (határozatlan))) |
|
(Nincs különbség)
|
A lap jelenlegi, 2024. január 27., 08:08-kori változata
Hogyan szerezhetsz magas értékelést a Google Cégemben?
Minden cég életében fontos a szájhagyomány, azaz hogy milyen a hírnevük az emberek körében. Ha ugyanis a vállalatod megítélése pozitív, akkor sokkal több új ügyfélre számíthatsz, ám ha viszont a rossz híred megelőz, akkor igen nehéz lesz meggyőzni a célcsoportodat arról, miért válasszon téged.
Míg régen a szájhagyomány valóban szóban terjedt, addig ma már az interneten, például a közösségi médiában, a Google keresőben és Térképen zajlik az információcsere.
A Google-vélemények pedig igen nagy hangsúlyt kapnak, ezért érdemes dolgozni azon, hogy minél magasabb legyen a pontszámod. Ez egy összetett folyamat, amiben sokat segíthet egy olyan profi szoftver, mint a MiniCRM könnyen kezelhető programja. De milyen lépéseket érdemes megtenned? Adunk pár hasznos tippet!
Kérj visszajelzést az ügyfelektől!
Sajnos az emberek nagy része a jó dolgokat magától értetődőnek veszi, ellenben a negatív élményeket azonnal világgá kürtöli. Tehát ha elégedett egy cég szolgáltatásával, akkor nem veszi a fáradságot arra, hogy pozitív Google-értékelést adjon, ellenben ha csalódás éri, akkor hosszas panaszkodó anekdoták kíséretében küld egycsillagos visszajelzést.
Ez pedig ahhoz vezethet, hogy a negatív értékelések lesznek túlsúlyban, ami értelemszerűen rontja az átlagot, és bizalmatlanságot ébreszthet az érdeklődőkben. Mi tehát a megoldás? Kérj visszajelzést minden ügyféltől!
Ezt megteheted akár egy MiniCRM-ből kiküldött automata e-maillel is. Mondjuk a vásárlást követően kapnak egy levelet, amiben megkéred őket, hogyha elégedettek voltak, akkor értékeljék a munkátokat.
Sok embernek ez nem jutna eszébe magától, viszont így a többség várhatóan eleget tesz majd a kérésnek.
Legyen egyszerű az értékelés!
Manapság mindenki rohan, senkinek semmire nincs ideje… nem várhatod el tehát a vásárlóidtól, hogy beírogassák a keresőbe a céged nevét, majd megkeressék a megfelelő linket és még véleményt is írjanak. Erre aligha áldozna bárki is hosszú perceket az értékes idejéből.
Ha viszont az imént említett e-mailes megoldást alkalmazod, akkor elég, ha elhelyezel egy linket a levélben, amire rákattintva azonnal az értékelő oldal töltődik be. Így mindössze pár másodperc az egész, aki pedig szeretne, az írhat hosszabb, szöveges véleményt is.
Az e-mail mellett az SMS-ben küldött link egy rövid szöveggel is jó megoldás, hiszen az okostelefon mindig az emberek keze ügyében van.
Ne hagyd figyelmen kívül a negatív értékeléseket sem!
Elkerülhetetlen, hogy olykor akadjon pár olyan vevő vagy ügyfél, aki nem elégedett a szolgáltatásaiddal, és ennek hangot is ad az interneten egy negatív értékelés formájában. Fontos, hogy ezekre a kommentekre ne dühből reagálj, hanem higgadtan és profizmussal.
Járj utána, hogy egyáltalán jogos-e a kritika, ha pedig igen, akkor kompenzáld valamiképp a csalódott vásárlót, és házon belül is gondoskodj róla, hogy utánajárj az oknak és változtass, ha szükséges.