„Cikkek:Gondolkodjunk személyi asszisztensi pozíciókban is” változatai közötti eltérés
Innen: Hogyankell.hu
(Új oldal, tartalma: „ =='''Gondolkodjunk személyi asszisztensi pozíciókban is!'''== Akinek a vérében van a szervezés, intézkedés, szívesen telefonál, e-mailezik, tájékozott, é…”) |
(Nincs különbség)
|
A lap 2023. december 13., 08:06-kori változata
Gondolkodjunk személyi asszisztensi pozíciókban is!
Akinek a vérében van a szervezés, intézkedés, szívesen telefonál, e-mailezik, tájékozott, és tűri a terhelést, annak érdemes elgondolkodnia, vajon jó személyi asszisztens lenne? Sosem könnyű megtalálni álmaink állását.
Azonban most rengeteg hirdetéssel találkozhatunk, ami hasonlóan fest: személyi asszisztens állás Szolnok Besönyszögön, rugalmas munkaidőben. Tegyünk egy próbát, hátha pont minket keresnek!
Mit csinál egy személyi asszisztens?
A személyi asszisztens számos feladatot lát el a vállalkozás és a főnöke mindennapjaiban. Segít például megszervezni a találkozókat, tárgyalásokat, fontos eseményeket, akár rendezvényeket is. Kezeli a naptárat és az időbeosztást, továbbá információkat gyűjt, kérdésekre válaszol, és segít eligazodni az ügyes-bajos teendők között.
Sokszor ő kezeli a telefont a felettese helyett, segít a belső és külső kommunikációban, például e-mailek írásában vagy üzenetek kezelésében. Feladatainak összessége, hogy időt és energiát szabadítson fel a főnöke számára.
Milyen tulajdonságokkal kell rendelkeznie egy személyi asszisztensnek?
Mielőtt jelentkeznénk egy személyi asszisztensi pozícióra, nézzük meg, ránk igazak-e az alábbi jellemzők:
- Rugalmas hozzáállás - a jó személyi asszisztens képes alkalmazkodni a változó igényekhez és körülményekhez, a főnöke mindennapjaihoz.
- Kiváló kommunikációs készségek - mondanunk sem kell, az ilyen elengedhetetlen ebben a munkakörben, hiszen a legtöbbet ezt a készségét fogja használni a mindennapokban.
- Proaktivitás - ami azt jelenti, hogy nemcsak végrehajtja a feladatokat, hanem proaktívan megoldásokat is keres, és javaslatokat tesz a hatékonyság érdekében.
- Szervezőkészség - hatékonyan szervezi az időt és a feladatokat, pontosan betartja a határidőket, priorizál.
- Megbízható - rá lehet bízni fontos ügyeket, nem kell noszogatni vagy figyelmeztetni soha.
- Jártas a technológiában - a mai világban ez elengedhetetlen, hiszen rengeteg mindent online intézünk már, így az asszisztensnek is tudnia kell az internetet és az elektronikai eszközöket kezelnie, összehangolnia.
- Empátia - képes azonosulni felettese és a vállalat érdekeivel, igényeivel.
- Tájékozott - többféle területen is eligazodik, nemcsak abban, amiben épp dolgozik.
- Tanulási hajlandóság - vagyis nyitott az új ismeretek és készségek elsajátítására, ez egyébként bármilyen munkakörben pozitív lehet.
Kinek nem ajánlott ez a munkakör?
Akik nem tűrnek meg maguk felett egy vezetőt, akik nem bíznak meg könnyen másokban, akiknek nehezükre esik rendszerezni, határidőket betartani, nem bírják a nyomást, és nem szeretnek intézkedni, azoknak nem igazán ez a megfelelő pozíció. Esetükben érdemes tovább keresni, de nem kell aggódni, ezer és egy lehetőség vár még ránk a munkaerőpiacon.