„A Facebookkal kapcsolatba lépni” változatai közötti eltérés
Innen: Hogyankell.hu
(→Hírfolyammal kapcsolatos problémák) |
a (Visszaállítottam a lap korábbi változatát 82.78.21.238 (vita) szerkesztéséről Hogyankell szerkesztésére) (Címke: Visszaállítás) |
||
(4 közbenső módosítás, amit 3 másik szerkesztő végzett, nincs mutatva) | |||
5. sor: | 5. sor: | ||
== Lépések == | == Lépések == | ||
− | #'''Vegyük igénybe a Súgót!''' Bármilyen problémánk is adódjon, először érdemes körülnéznünk a Facebook Súgójában, amelyet Facebook fiókunk fejlécében, a fogaskerékre kattintva találunk meg. | + | #'''Vegyük igénybe a Súgót!''' Bármilyen problémánk is adódjon, először érdemes körülnéznünk a [https://www.facebook.com/help/ Facebook Súgójában], amelyet Facebook fiókunk fejlécében, a fogaskerékre kattintva találunk meg. |
− | #'''Nézzünk körül a Súgóközpontban!''' Ha a Súgóban nem találjuk kérdésünkre a választ, akkor a Súgóközpontban részletes leírásokat és hasznos útmutatásokat kapunk a fiók kezelésétől kezdve a biztonsági beállításokon át a hirdetések létrehozásáig. A Súgóközpontot a Súgó ablakában található hivatkozásra kattintva érhetünk el. | + | #'''Nézzünk körül a Súgóközpontban!''' Ha a Súgóban nem találjuk kérdésünkre a választ, akkor a Súgóközpontban részletes leírásokat és hasznos útmutatásokat kapunk a fiók kezelésétől kezdve a biztonsági beállításokon át a hirdetések létrehozásáig. A Súgóközpontot a Súgó ablakában található hivatkozásra kattintva érhetünk el. |
#'''Válasszuk ki a megfelelő űrlapot!''' Minden probléma-típusra egyedi űrlapokat készítettek, amelyeket gondosan elrejtettek a Súgóközpont tematikus tartalmában, ezért csak hosszas keresgélés után lehet őket megtalálni. Azonban mi a következőkben megadjuk a (talán) leggyakoribb problémák bejelentéséhez szükséges űrlapok elérhetőségét. | #'''Válasszuk ki a megfelelő űrlapot!''' Minden probléma-típusra egyedi űrlapokat készítettek, amelyeket gondosan elrejtettek a Súgóközpont tematikus tartalmában, ezért csak hosszas keresgélés után lehet őket megtalálni. Azonban mi a következőkben megadjuk a (talán) leggyakoribb problémák bejelentéséhez szükséges űrlapok elérhetőségét. | ||
− | + | 4. '''Töltsük ki a kiválasztott űrlapot!''' [[Fájl:facebook_2.jpg|right|300 px]] | |
− | + | A legtöbb űrlapon vannak válaszlehetőségek arra vonatkozóan, hogy egy adott problémán belül nekünk pontosan mi is a problémánk. Továbbá lehetőségünk van panaszunkról részletes leírást írni, amelyhez instrukciókat is kapunk. Ezenkívül képernyőképet is készíthetünk, így még pontosabb leírást adhatunk felmerült problémánkról. Ha kitöltöttük az űrlapot, akkor csak rá kell kattintanunk a Küldés gombra, és legkésőbb 24 órán belül kaphatunk is választ. | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
== Tippek == | == Tippek == |
A lap jelenlegi, 2022. február 10., 18:35-kori változata
[szerkesztés] Hogyan kell a Facebookkal kapcsolatba lépni?
Bizony nem olyan egyszerű közvetlenül kapcsolatba lépni a közösségi médiumok óriásával, ha valamilyen problémánk adódik a használata során. Nincs ügyfélszolgálata, nincs telefonos vagy e-mailes elérhetősége, van azonban terjedelmes Súgója és még bővebb Súgóközpontja. Ha ezekben sem találjuk a megoldást felmerült problémáinkra, akkor megfelelő űrlapok kitöltésével és elküldésével felvehetjük a kapcsolatot a Facebookkal, és reménykedhetünk, hogy a bejelentett hibák alapján sikerül orvosolniuk panaszainkat. Mivel több, mint száz ilyen űrlap áll a rendelkezésünkre, ezért cikkünkben most csak azokat gyűjtöttük össze, amelyek az „átlagos” problémák esetén nyújthatnak segítséget.
[szerkesztés] Lépések
- Vegyük igénybe a Súgót! Bármilyen problémánk is adódjon, először érdemes körülnéznünk a Facebook Súgójában, amelyet Facebook fiókunk fejlécében, a fogaskerékre kattintva találunk meg.
- Nézzünk körül a Súgóközpontban! Ha a Súgóban nem találjuk kérdésünkre a választ, akkor a Súgóközpontban részletes leírásokat és hasznos útmutatásokat kapunk a fiók kezelésétől kezdve a biztonsági beállításokon át a hirdetések létrehozásáig. A Súgóközpontot a Súgó ablakában található hivatkozásra kattintva érhetünk el.
- Válasszuk ki a megfelelő űrlapot! Minden probléma-típusra egyedi űrlapokat készítettek, amelyeket gondosan elrejtettek a Súgóközpont tematikus tartalmában, ezért csak hosszas keresgélés után lehet őket megtalálni. Azonban mi a következőkben megadjuk a (talán) leggyakoribb problémák bejelentéséhez szükséges űrlapok elérhetőségét.
4. Töltsük ki a kiválasztott űrlapot!
A legtöbb űrlapon vannak válaszlehetőségek arra vonatkozóan, hogy egy adott problémán belül nekünk pontosan mi is a problémánk. Továbbá lehetőségünk van panaszunkról részletes leírást írni, amelyhez instrukciókat is kapunk. Ezenkívül képernyőképet is készíthetünk, így még pontosabb leírást adhatunk felmerült problémánkról. Ha kitöltöttük az űrlapot, akkor csak rá kell kattintanunk a Küldés gombra, és legkésőbb 24 órán belül kaphatunk is választ.
[szerkesztés] Tippek
- Mindig először a Súgóban, illetve a Súgóközpontban tájékozódjunk, és ezekben keressünk megoldást problémánkra!
[szerkesztés] Amire szükséged lehet
- saját Facebook fiók
[szerkesztés] Figyelmeztetések
- Ezeknek az űrlapoknak az elérhetőségei bármikor módosulhatnak! Mindig érdemes leellenőrizni a linkeket, hogy érvényesek-e még, ugyanis a Facebook folyamatosan változtathat rajtuk!
- A Súgó, a Súgóközpont és az űrlapok angol nyelvűek! Az űrlapokat angol nyelven célszerű kitölteni!