#*Van pénze igényes bútorra, így időtálló darabot szeretne
#*Természetesen még ennél is tovább lehet menni, azonban így már láthatod, mi is az a buyer persona. Tulajdonképpen a te majdani, képzeletbeli vásárlód.
# '''Határozd meg a fájdalompontokat.''' Mire van szüksége a vásárlódnak, mitől fél leginkább? A szövegírás során az összes lehetséges, felmerülő problémára megoldást kell kínálnod, hiszen csak így adhatod el a termékedet. Például Piri attól fél, hogy a bútorok hamar tönkremennek, kiszívja a színűket a nap és nehéz őket összecsukni, amivel rengeteg ideje mehet el. Pirit tehát meg kell nyugtatnod - ezekre a problémákra a termékleírás során ki kell térned.===# '''Írd meg a vázlatodat===.''' Miután meghatároztad a buyer personád (lehetőleg többet, hogy még nagyobb legyen a problémahalmaz), vázlatosan írd meg a szövegedet. Ha kell, írd fel magadnak a kérdéseket is, amelyeket a képzeletbeli vásárlód feltenne. Könnyű összecsukni a székeket és az asztalt? Nem vesztik el a színüket? Mennyire tartósak? Milyen anyagból vannak?
# '''Írd meg a szöveget a vázlatod alapján.''' A vázlatból már szépen láthatod a szöveg gerincét, már csak fel kell öltöztetned. Használj kifejező szavakat, amelyeket olvasva a vásárlód szinte maga előtt látja a bútort. Írd le az anyag tapintását, hogy milyen érzés a székben ülni, láttasd vele a gondtalan hétköznapokat, ahogyan a limonádét szürcsölve nézi a naplementét, miközben a friss nyírt fű cirógatja az orrát. Ugye te is érzed?
# '''Amit mindenképp érdemes beleírni.''' A szöveg mindenképp tartalmazza a következő elemeket vagy a leírásba építve, vagy utána, esetleg a weboldaladon egy külön fülön.