„Vállalkozáskezelő fiókot létrehozni a Facebookon” változatai közötti eltérés
Innen: Hogyankell.hu
a (Visszaállítottam a lap korábbi változatát: 84.2.101.207 (vita) szerkesztéséről BoglarkaS szerkesztésére) |
(→Lépések) |
||
(8 közbenső módosítás ugyanattól a szerkesztőtől nincs mutatva) | |||
1. sor: | 1. sor: | ||
== Hogyan kell vállalkozáskezelő fiókot létrehozni a Facebookon? == | == Hogyan kell vállalkozáskezelő fiókot létrehozni a Facebookon? == | ||
− | [[Fájl:Hk-vallalkozas-kezelo.png|right|250px]] A | + | [[Fájl:Hk-vallalkozas-kezelo.png|right|250px]] A Business Manager a Facebook vállalkozáskezelő rendszere, melyet annak érdekében hoztak létre, hogy biztonságosabbá és áttekintetőbbé váljon a vállalati oldalak, hirdetési fiókok kezelése. A rendszerben egy helyen kezelhetünk Facebook-oldalakat, Instagram-profilokat, hirdetési fiókokat, számlázási beállításokat és a vállalaton dolgozókat, de itt tudunk létrehozni célközönségeket, képpontokat, termékkatalógusokat, és a konverziókövetést is itt tudjuk beállítani. |
== Lépések == | == Lépések == | ||
# '''Regisztrálj egy fiókot a [http://business.facebook.com/create Vállalkozáskezelőben]!''' | # '''Regisztrálj egy fiókot a [http://business.facebook.com/create Vállalkozáskezelőben]!''' | ||
− | # ''' | + | # '''Ha még nem tetted meg, ezen a ponton be kell jelentkezned saját Facebook-profilodba.''' |
− | + | # '''Add meg a vállalkozás nevét és munkahelyi e-mail címedet!''' | |
− | + | # A következő oldalon '''töltsd ki a cégedre vonatkozó adatokat!''' | |
− | + | # A megadott e-mail címre érkezni fog egy regisztrációt megerősítő e-mail, '''kövesd a levélben írt utasításokat!''' | |
− | + | # '''Vállalkozáskezelő fiókod elkészült!''' | |
− | # '''Add meg | + | # Business Managered főoldalán adhatod meg a következőket: |
− | # ''' | + | #* '''Oldal''': hozzáadhatod a Vállalkozáskezelődhöz saját oldaladat, hozzáférést kérhetsz egy olyan oldalhoz, ahol nem vagy adminisztrátor, vagy létrehozhatsz egy új oldalt is. |
− | + | #* '''Hirdetési fiók''': létrehozhatod saját hirdetési fiókodat, vagy saját vállalkozásodhoz kapcsolhatsz egy már meglévő hirdetési fiókot. | |
− | # ''' | + | #* '''Emberek''': hívj meg embereket a Facebookon regisztrált e-mail címükkel Business Manageredbe adminisztrátorként, munkatársként vagy pénzügyi szerkesztőként. |
− | # | + | # '''További vállalkozáselemek (Instagram-fiók, alkalmazások stb.) felvételéhez nyisd meg a Vállalkozás beállításait!''' |
− | #* | + | [[Fájl:Facebook-vallalkozaskezelo-2019.png|center|600px]] |
− | # ''' | ||
− | # ''' | ||
− | [[Fájl: | ||
== Tippek == | == Tippek == | ||
− | * Érdemes Vállalkozáskezelőre váltani, hiszen | + | * Érdemes Vállalkozáskezelőre váltani, hiszen rengeteg olyan eszköz elérhető általa, melyet másként nem tudunk használni. |
* Ez a fiók és a hozzárendelt oldalak a te tulajdonodat képezik, így senki, még a hozzájuk rendelt adminok sem vehetik el tőled. | * Ez a fiók és a hozzárendelt oldalak a te tulajdonodat képezik, így senki, még a hozzájuk rendelt adminok sem vehetik el tőled. | ||
* Adj különböző embereknek különféle hozzáférési szinteket, így mindenki csak annyit lát az oldalból, amennyire szüksége van. | * Adj különböző embereknek különféle hozzáférési szinteket, így mindenki csak annyit lát az oldalból, amennyire szüksége van. | ||
− | |||
== Amire szükséged lehet == | == Amire szükséged lehet == | ||
* Üzleti e-mail cím | * Üzleti e-mail cím | ||
+ | * Facebook-profil | ||
+ | * Vállalkozásod céges adatai (pl. adószám) | ||
* Facebook-oldal | * Facebook-oldal | ||
A lap jelenlegi, 2019. március 6., 09:14-kori változata
[szerkesztés] Hogyan kell vállalkozáskezelő fiókot létrehozni a Facebookon?
A Business Manager a Facebook vállalkozáskezelő rendszere, melyet annak érdekében hoztak létre, hogy biztonságosabbá és áttekintetőbbé váljon a vállalati oldalak, hirdetési fiókok kezelése. A rendszerben egy helyen kezelhetünk Facebook-oldalakat, Instagram-profilokat, hirdetési fiókokat, számlázási beállításokat és a vállalaton dolgozókat, de itt tudunk létrehozni célközönségeket, képpontokat, termékkatalógusokat, és a konverziókövetést is itt tudjuk beállítani.
[szerkesztés] Lépések
- Regisztrálj egy fiókot a Vállalkozáskezelőben!
- Ha még nem tetted meg, ezen a ponton be kell jelentkezned saját Facebook-profilodba.
- Add meg a vállalkozás nevét és munkahelyi e-mail címedet!
- A következő oldalon töltsd ki a cégedre vonatkozó adatokat!
- A megadott e-mail címre érkezni fog egy regisztrációt megerősítő e-mail, kövesd a levélben írt utasításokat!
- Vállalkozáskezelő fiókod elkészült!
- Business Managered főoldalán adhatod meg a következőket:
- Oldal: hozzáadhatod a Vállalkozáskezelődhöz saját oldaladat, hozzáférést kérhetsz egy olyan oldalhoz, ahol nem vagy adminisztrátor, vagy létrehozhatsz egy új oldalt is.
- Hirdetési fiók: létrehozhatod saját hirdetési fiókodat, vagy saját vállalkozásodhoz kapcsolhatsz egy már meglévő hirdetési fiókot.
- Emberek: hívj meg embereket a Facebookon regisztrált e-mail címükkel Business Manageredbe adminisztrátorként, munkatársként vagy pénzügyi szerkesztőként.
- További vállalkozáselemek (Instagram-fiók, alkalmazások stb.) felvételéhez nyisd meg a Vállalkozás beállításait!
[szerkesztés] Tippek
- Érdemes Vállalkozáskezelőre váltani, hiszen rengeteg olyan eszköz elérhető általa, melyet másként nem tudunk használni.
- Ez a fiók és a hozzárendelt oldalak a te tulajdonodat képezik, így senki, még a hozzájuk rendelt adminok sem vehetik el tőled.
- Adj különböző embereknek különféle hozzáférési szinteket, így mindenki csak annyit lát az oldalból, amennyire szüksége van.
[szerkesztés] Amire szükséged lehet
- Üzleti e-mail cím
- Facebook-profil
- Vállalkozásod céges adatai (pl. adószám)
- Facebook-oldal
[szerkesztés] Figyelmeztetések
- Mostantól csak a business.facebook.com oldalon keresztül tudsz csak belépni vállalati oldaladra, amihez azt az e-mail címedet kell használnod, amivel a Facebookra regisztráltál! (Tehát nem amit megadtál üzleti e-mail címet.)
- Azért is hozta létre a Facebook a Business Managert, hogy hatékonyabban vegye fel a harcot az ún. megosztott és szürke profilokkal szemben. Ha magadra ismersz, vagy egy olyan profillal menedzselted eddig a hirdetéseidet, ami emberként volt jelen a közösségi oldalon, de aktivitása nem volt, fokozottan figyelj, mert ezeket a profilokat folyamatosan szünteti meg a Facebook! Nehogy egyik nap arra ébredj, hogy az összes eddigi hirdetésed eltűnt…