„SEO szöveget írni” változatai közötti eltérés

Innen: Hogyankell.hu

(Új oldal, tartalma: „== Hogyan kell SEO szöveget írni? == A SEO szövegírás, vagy más néven keresőoptimalizált szövegírás annak a művészete és tudománya, hogy a honlapod sz…”)
 
(Nincs különbség)

A lap jelenlegi, 2017. március 9., 16:52-kori változata

[szerkesztés] Hogyan kell SEO szöveget írni?

A SEO szövegírás, vagy más néven keresőoptimalizált szövegírás annak a művészete és tudománya, hogy a honlapod szövege egyszerre legyen vonzó és értékes mind a látogatók, mind a Google számára. A SEO szövegírás célja, hogy olyan szöveg legyen a honlapodon, hogy minél több látogató találja meg a weboldaladat az internetes keresőkből.

[szerkesztés] Lépések

  1. Készíts kulcsszókutatást! A kulcsszókutatás lényege, hogy meg kell keresni, hogy milyen szavakra, kifejezésekre szoktak az emberek rákeresni az interneten. Minden témához több száz kulcsszót, kifejezést lehet találni.
  2. Válassz ki egy kulcsszót!Ha kész vagy a kulcsszókutatással, válassz ki egy kulcsszót, amire a cikket meg akarod írni. Ha például kávéval foglalkozik a honlapod, viszonylag sokan keresnek arra, hogy a "kávé hatása", írhatod erről a témáról a cikket.
  3. Írd meg a cikket! Ne aggódj, nem kell szépirodalmi stílusban írni, ha kávéval foglalkozol bizonyára ismered, hogy milyen hatása van a kávénak, de akár utána is kereshetsz a témának.
  4. Használd a kiválasztott kulcsszót! Ha a kávé hatásáról írsz, akkor a "kávé hatása" kifejezés szerepeljen a cikk címében, a cikk első bekezdésében, címsorokban, a használt kép nevében, meta leírásban és title-ben is.
  5. Használj linkeket! Ha olyan témát említesz, amiről korábban már írtál, linkeld be a cikkedbe. Ha más honlapon lévő információt is felhasználtál, linkelj arra a weboldalra. A korábbi cikkeidből is linkelj az új cikkedre.
  6. Írd meg a title-t!A title az a cím, ami a keresési találatok között megjelenik a Google oldalán. Ezért olyan címet adjál a cikkednek, ami felkelti a látogatók figyelmét!
  7. Írd meg a meta leírás!A meta leírás az a pár soros leírás, ami a cím alatt jelenik meg a Google találati listájában. Az olvasók ez alapján döntik el melyik találatra kattintanak, ezért fontos, hogy érdekes, és kattintásra ösztönző meta leírást írjál.


[szerkesztés] Tippek

  • Rövid bekezdéseket használj! Az olvasók nem szeretnek hosszú szövegeket olvasni, de ha rövid bekezdéseket használsz, szívesebben olvassák végig.
  • Használj képeket! A képek feldobják, és érdekesebbé teszik a cikkeket. Szívesebben olvasnak el olyan cikkeket, amikben képek is szerepelnek, mint amiben csak szöveg.
  • Használj alcímeket! Az emberek szkennelve olvasnak az interneten, nem olvasnak végig mindent, belegörgetnek a szövegbe, és amin megakad a szemük, ott beleolvasnak. Az alcímek jól vezetik a olvasó szemét.


[szerkesztés] Amire szükséged lehet

  • számítógép
  • idő
  • nyugalom
  • internet


[szerkesztés] Figyelmeztetések

  • Az olvasónak írjál! A SEO szövegírás nem azt jelenti, hogy olyan szöveget kell írni, amit a keresőrobotok vagy a Google szeret. Elsősorban az olvasó számára kell hasznos és érdekes szöveget írni.
  • Fókuszálj a témára! Figyelj, hogy az adott témáról, kiválasztott kulcsszóról írjál, ne csapongjál és ne írjál olyanokról a cikkben, ami nem kapcsolódik a témához. Ha van még mondanivalód, akkor arról írjál egy másik cikket.
  • Ne értékesíts! Mindenki azért fejleszti a honlapját, azért ír cikkeket, mert el szeretne adni valamit, ez teljesen érthető. De ha az olvasó már az első sorok után azt érzi, hogy itt rám akarnak sózni valamit, menekülni fog.


[szerkesztés] Kapcsolódó források, hivatkozások

Az oldal szerzői

Evus