„Az új lead-generáló Facebook hirdetést használni” változatai közötti eltérés
Innen: Hogyankell.hu
(→Hogyan kell az új lead-generáló Facebook hirdetést használni?) |
(→Lépések) |
||
4. sor: | 4. sor: | ||
== Lépések == | == Lépések == | ||
− | |||
#Lépj be a Power Editorba! | #Lépj be a Power Editorba! | ||
#A kampány típusának meghatározásakor válaszd a „Lead Generation” opciót! | #A kampány típusának meghatározásakor válaszd a „Lead Generation” opciót! | ||
#Hozd létre a hirdetésedet és célozd mobilra! | #Hozd létre a hirdetésedet és célozd mobilra! | ||
#Állítsd be a licit típusát! | #Állítsd be a licit típusát! | ||
− | #Add meg a Facebook oldaladat és töltsd fel a kreatívot! | + | #Add meg a Facebook-oldaladat és töltsd fel a kreatívot! |
− | #Válaszd ki a legmegfelelőbb call-to-action gombot! (pl.: download, get quote, learn more, sign up, subscribe) | + | #Válaszd ki a legmegfelelőbb call-to-action gombot! (pl.: download -letöltés, get quote-ajánlatot kérek, learn more-tovább, sign up-regisztrálás, subscribe-feliratkozás) – ezeket lefordítanám |
− | #Szerkeszd meg a regisztrációs formot! Kérd be a neked szükséges adatokat! | + | #Szerkeszd meg a regisztrációs formot! Kérd be a neked szükséges adatokat! |
#Hozz létre adatvédelmi szabályzatot! | #Hozz létre adatvédelmi szabályzatot! | ||
#Add meg a külső weboldal elérhetőségét, ahova érkezhetnek a kitöltők! | #Add meg a külső weboldal elérhetőségét, ahova érkezhetnek a kitöltők! | ||
− | #Az űrlap eredményét a Facebook oldalunkról menthetjük le CSV-ként. Az adatok mellett áttekintést is kapunk a form teljesítményéről. | + | #Az űrlap eredményét a Facebook-oldalunkról menthetjük le CSV-ként. Az adatok mellett áttekintést is kapunk a form teljesítményéről. |
== Tippek == | == Tippek == |
A lap 2015. szeptember 16., 16:06-kori változata
Hogyan kell az új lead-generáló Facebook-hirdetést használni?
Te is használod a Facebookot üzleti céljaid eléréséhez? Ha nemcsak felhasználóként tekintesz a legnagyobb és legismertebb közösségi hálózatra, hanem egy eszközkészletet is látsz benne, ami segíti a kommunikációdat és az eredményességedet, akkor biztos egyet értesz abban, hogy a Facebook alkalmas lehet lead generálásra. Most pedig előállt egy új hirdetéstípussal, ami kimondottan a leadek gyűjtését segíti, továbbá felhasználói és hirdetői oldalról is leegyszerűsíti a folyamatot. A hirdetéstípus a mobilosoknak jelenik meg, akiknek nem kell bepötyögniük a válaszaikat, hanem az általad elkészített form mezőit használják, ahova a Facebook automatikusan behúzza a megfelelő adatokat.
Lépések
- Lépj be a Power Editorba!
- A kampány típusának meghatározásakor válaszd a „Lead Generation” opciót!
- Hozd létre a hirdetésedet és célozd mobilra!
- Állítsd be a licit típusát!
- Add meg a Facebook-oldaladat és töltsd fel a kreatívot!
- Válaszd ki a legmegfelelőbb call-to-action gombot! (pl.: download -letöltés, get quote-ajánlatot kérek, learn more-tovább, sign up-regisztrálás, subscribe-feliratkozás) – ezeket lefordítanám
#Szerkeszd meg a regisztrációs formot! Kérd be a neked szükséges adatokat!
- Hozz létre adatvédelmi szabályzatot!
- Add meg a külső weboldal elérhetőségét, ahova érkezhetnek a kitöltők!
- Az űrlap eredményét a Facebook-oldalunkról menthetjük le CSV-ként. Az adatok mellett áttekintést is kapunk a form teljesítményéről.
Tippek
- A hirdetéstípus célja az e-mail címek gyűjtése, így adatbázis építéshez jól alkalmazható.
- A Facebook rengeteg információt tárol a felhasználóról, így kedvünkre válogathatunk a nekünk éppen szükséges adatok között (ezeket fogja behúzni a form), sőt, az űrlapon 3 kérdést is a követőknek szegezhetünk.
- Létrehozhatsz sablonokat is, amelyek később megkönnyítik a munkádat!
Amire szükséged lehet
- Mivel ez egy Facebook-hirdetés típus, mindenképp szükséged lesz egy saját Facebook-oldalra vagy legalább egy adminisztrátori státuszra, hogy kipróbálhasd a funkciót.
- Dombornyomott bankkártya vagy PayPal fiók a fizetéshez.
- Kérdésekre, amiket felteszel a követőidnek.
- Saját weboldal, ahova vezetheted az űrlap kitöltőit.
Figyelmeztetések
- Jelenleg az űrlap magyar nyelven nem érhető el, de ha a profilodhoz illeszkedik az angol, akkor használd bátran!
- Az űrlap jelenlegi verziója nem formázható, nem illeszthető be tetszőleges magyarázó-, segítő szövegrész.
- Mivel csak mobilos felületen használható, így mobilos hirdetéstípusnak számít.