„Az Angry Birds-dzel játszani” változatai közötti eltérés

Innen: Hogyankell.hu

(Lépések)
(Lépések)
14. sor: 14. sor:
 
## Bomba madár (fekete): Képes bármilyen építményt felrobbantani, ami érintés/kattintás nélkül is bekövetkezik, ha hozzáér valamihez
 
## Bomba madár (fekete): Képes bármilyen építményt felrobbantani, ami érintés/kattintás nélkül is bekövetkezik, ha hozzáér valamihez
 
## Matilda (fehér): Egy ledobható robbanó „tojásbombát” hordoz. A ledobás után pedig felfelé száll.
 
## Matilda (fehér): Egy ledobható robbanó „tojásbombát” hordoz. A ledobás után pedig felfelé száll.
## Bumeráng(zöld): Érintés után bumeráng módjára visszafordul.
+
## Bumeráng (zöld): Érintés után bumeráng módjára visszafordul.
 
## Terence (nagy piros madár): Termetének köszönhetően teljes rombolást végez.
 
## Terence (nagy piros madár): Termetének köszönhetően teljes rombolást végez.
 
## Buborék: Először kis termetű, de érintés hatására felfújódik - ami akkor is bekövetkezik, ha hozzáér valamihez -, majd később leereszt.
 
## Buborék: Először kis termetű, de érintés hatására felfújódik - ami akkor is bekövetkezik, ha hozzáér valamihez -, majd később leereszt.
## Stella: Érintésre több buborékot lövell ki, amikkel magasba emeli a tárgyakat.
+
## Stella (rózsaszín): Érintésre több buborékot lövell ki, amikkel magasba emeli a tárgyakat.
 
# '''Az összes verzióra igaz''', hogy minden szint egy külön epizódba (kerettörténetbe) tömörül. Egy-egy epizódban a pályák darabszáma 15 és 21 között mozog az alapjáték esetén.  
 
# '''Az összes verzióra igaz''', hogy minden szint egy külön epizódba (kerettörténetbe) tömörül. Egy-egy epizódban a pályák darabszáma 15 és 21 között mozog az alapjáték esetén.  
 
# '''A játék nehézsége''' abban áll, hogy mi csak a kilövés szögét és sebességét, illetve a különleges képesség aktiválását tudjuk befolyásolni. Azonban már 1-2 milliméter tévedés is eredménytelen "támadáshoz" vezethet.
 
# '''A játék nehézsége''' abban áll, hogy mi csak a kilövés szögét és sebességét, illetve a különleges képesség aktiválását tudjuk befolyásolni. Azonban már 1-2 milliméter tévedés is eredménytelen "támadáshoz" vezethet.

A lap 2014. augusztus 25., 11:59-kori változata

Hogyan kell Az Angry Birds-dzel játszani?

Angry-Birds.jpg

Az Angry Birds az egyik legismertebb 2 dimenziós okos-telefonokra készített játék. Ennek oka, hogy nagyon könnyű elsajátítani a játékkezelést és rettentően addiktív. Persze a cuki madarak és malacok is hozzájárultak a sikerhez.


Lépések

  1. A játék alaptörténete, hogy a madarak tojásait megkívánták és ellopták a malacok, akiken ezért bosszút akarnak állni tollas barátaink.
  2. A játék lényege, hogy egy csúzli segítségével kell a különböző színű és formájú madarakat a malacok által lakott egyedi építményekre kilőni, és így az összedőlő épületben tartózkodó disznókat elpusztítani.
  3. Ahogy teljesítjük a pályákat, újabb madártípusok válnak elérhetővé, amik egyedi képességekkel rendelkeznek. Ezekre a pályák teljesítése során szükségünk is van. Az alapjátékban a következő típusokkal találkozhatunk:
    1. Piros madár: Nincs semmilyen specialitása
    2. Kék madarak: Érintésre három külön madárra válik szét és összetörik az üvegeket.
    3. Chuck (sárga): Képes a fa barikádokat összetörni. Érintésre gyorsabban kezd repülni így hatékonyabban rombol.
    4. Bomba madár (fekete): Képes bármilyen építményt felrobbantani, ami érintés/kattintás nélkül is bekövetkezik, ha hozzáér valamihez
    5. Matilda (fehér): Egy ledobható robbanó „tojásbombát” hordoz. A ledobás után pedig felfelé száll.
    6. Bumeráng (zöld): Érintés után bumeráng módjára visszafordul.
    7. Terence (nagy piros madár): Termetének köszönhetően teljes rombolást végez.
    8. Buborék: Először kis termetű, de érintés hatására felfújódik - ami akkor is bekövetkezik, ha hozzáér valamihez -, majd később leereszt.
    9. Stella (rózsaszín): Érintésre több buborékot lövell ki, amikkel magasba emeli a tárgyakat.
  4. Az összes verzióra igaz, hogy minden szint egy külön epizódba (kerettörténetbe) tömörül. Egy-egy epizódban a pályák darabszáma 15 és 21 között mozog az alapjáték esetén.
  5. A játék nehézsége abban áll, hogy mi csak a kilövés szögét és sebességét, illetve a különleges képesség aktiválását tudjuk befolyásolni. Azonban már 1-2 milliméter tévedés is eredménytelen "támadáshoz" vezethet.

Tippek

  • Egy idő után a játék célja már nem az, hogy leromboljuk az épületeket, hanem a maximális 3 csillag, és lehető legtöbb pont elérése.
  • Ha egy pályát nehezen tudsz elvégezni, akkoz az interneten rengeteg "walkthrough" videó van, amik megmutatják a különböző pályák teljesítésének módját. (például itt)
  • Próbáljatok ki több verziót, mert mindegyikben újabb képességű madarakat fedezhettek fel.


Amire szükséged lehet

  • Egy okostelefonra (iOS-re és androidra ingyenes az alapprogram)
  • Chrome böngészővel is játszható asztali gépen
  • Ügyességre
  • Logikára
  • Néha egy kevés szerencsére is


Figyelmeztetések

  • Tényleg hihetetlenül addiktív!


Kapcsolódó videók

Ezen a videón egy filmesített előzetest láthattok:


Kapcsolódó források, hivatkozások

Az oldal szerzői

BoglarkaS, Wezo