„Az Angry Birds-dzel játszani” változatai közötti eltérés
Innen: Hogyankell.hu
Wezo (vitalap | szerkesztései) (→Lépések) |
Wezo (vitalap | szerkesztései) (→Lépések) |
||
14. sor: | 14. sor: | ||
## Bomba madár (fekete): Képes bármilyen építményt felrobbantani, ami érintés/kattintás nélkül is bekövetkezik, ha hozzáér valamihez | ## Bomba madár (fekete): Képes bármilyen építményt felrobbantani, ami érintés/kattintás nélkül is bekövetkezik, ha hozzáér valamihez | ||
## Matilda (fehér): Egy ledobható robbanó „tojásbombát” hordoz. A ledobás után pedig felfelé száll. | ## Matilda (fehér): Egy ledobható robbanó „tojásbombát” hordoz. A ledobás után pedig felfelé száll. | ||
− | ## Bumeráng(zöld): Érintés után bumeráng módjára visszafordul. | + | ## Bumeráng (zöld): Érintés után bumeráng módjára visszafordul. |
## Terence (nagy piros madár): Termetének köszönhetően teljes rombolást végez. | ## Terence (nagy piros madár): Termetének köszönhetően teljes rombolást végez. | ||
## Buborék: Először kis termetű, de érintés hatására felfújódik - ami akkor is bekövetkezik, ha hozzáér valamihez -, majd később leereszt. | ## Buborék: Először kis termetű, de érintés hatására felfújódik - ami akkor is bekövetkezik, ha hozzáér valamihez -, majd később leereszt. | ||
− | ## Stella: Érintésre több buborékot lövell ki, amikkel magasba emeli a tárgyakat. | + | ## Stella (rózsaszín): Érintésre több buborékot lövell ki, amikkel magasba emeli a tárgyakat. |
# '''Az összes verzióra igaz''', hogy minden szint egy külön epizódba (kerettörténetbe) tömörül. Egy-egy epizódban a pályák darabszáma 15 és 21 között mozog az alapjáték esetén. | # '''Az összes verzióra igaz''', hogy minden szint egy külön epizódba (kerettörténetbe) tömörül. Egy-egy epizódban a pályák darabszáma 15 és 21 között mozog az alapjáték esetén. | ||
# '''A játék nehézsége''' abban áll, hogy mi csak a kilövés szögét és sebességét, illetve a különleges képesség aktiválását tudjuk befolyásolni. Azonban már 1-2 milliméter tévedés is eredménytelen "támadáshoz" vezethet. | # '''A játék nehézsége''' abban áll, hogy mi csak a kilövés szögét és sebességét, illetve a különleges képesség aktiválását tudjuk befolyásolni. Azonban már 1-2 milliméter tévedés is eredménytelen "támadáshoz" vezethet. |
A lap 2014. augusztus 25., 11:59-kori változata
Hogyan kell Az Angry Birds-dzel játszani?
Az Angry Birds az egyik legismertebb 2 dimenziós okos-telefonokra készített játék. Ennek oka, hogy nagyon könnyű elsajátítani a játékkezelést és rettentően addiktív. Persze a cuki madarak és malacok is hozzájárultak a sikerhez.
Lépések
- A játék alaptörténete, hogy a madarak tojásait megkívánták és ellopták a malacok, akiken ezért bosszút akarnak állni tollas barátaink.
- A játék lényege, hogy egy csúzli segítségével kell a különböző színű és formájú madarakat a malacok által lakott egyedi építményekre kilőni, és így az összedőlő épületben tartózkodó disznókat elpusztítani.
- Ahogy teljesítjük a pályákat, újabb madártípusok válnak elérhetővé, amik egyedi képességekkel rendelkeznek. Ezekre a pályák teljesítése során szükségünk is van. Az alapjátékban a következő típusokkal találkozhatunk:
- Piros madár: Nincs semmilyen specialitása
- Kék madarak: Érintésre három külön madárra válik szét és összetörik az üvegeket.
- Chuck (sárga): Képes a fa barikádokat összetörni. Érintésre gyorsabban kezd repülni így hatékonyabban rombol.
- Bomba madár (fekete): Képes bármilyen építményt felrobbantani, ami érintés/kattintás nélkül is bekövetkezik, ha hozzáér valamihez
- Matilda (fehér): Egy ledobható robbanó „tojásbombát” hordoz. A ledobás után pedig felfelé száll.
- Bumeráng (zöld): Érintés után bumeráng módjára visszafordul.
- Terence (nagy piros madár): Termetének köszönhetően teljes rombolást végez.
- Buborék: Először kis termetű, de érintés hatására felfújódik - ami akkor is bekövetkezik, ha hozzáér valamihez -, majd később leereszt.
- Stella (rózsaszín): Érintésre több buborékot lövell ki, amikkel magasba emeli a tárgyakat.
- Az összes verzióra igaz, hogy minden szint egy külön epizódba (kerettörténetbe) tömörül. Egy-egy epizódban a pályák darabszáma 15 és 21 között mozog az alapjáték esetén.
- A játék nehézsége abban áll, hogy mi csak a kilövés szögét és sebességét, illetve a különleges képesség aktiválását tudjuk befolyásolni. Azonban már 1-2 milliméter tévedés is eredménytelen "támadáshoz" vezethet.
Tippek
- Egy idő után a játék célja már nem az, hogy leromboljuk az épületeket, hanem a maximális 3 csillag, és lehető legtöbb pont elérése.
- Ha egy pályát nehezen tudsz elvégezni, akkoz az interneten rengeteg "walkthrough" videó van, amik megmutatják a különböző pályák teljesítésének módját. (például itt)
- Próbáljatok ki több verziót, mert mindegyikben újabb képességű madarakat fedezhettek fel.
Amire szükséged lehet
- Egy okostelefonra (iOS-re és androidra ingyenes az alapprogram)
- Chrome böngészővel is játszható asztali gépen
- Ügyességre
- Logikára
- Néha egy kevés szerencsére is
Figyelmeztetések
- Tényleg hihetetlenül addiktív!
Kapcsolódó videók
Ezen a videón egy filmesített előzetest láthattok: