Az Angry Birds-dzel játszani szerkesztése
Figyelem: Nem vagy bejelentkezve. Ha szerkesztesz, az IP-címed nyilvánosan látható lesz a laptörténetben. Ha bejelentkezel vagy regisztrálsz, a szerkesztéseid a felhasználónevedhez lesznek társítva, egyéb hasznos dolgok mellett.
A szerkesztés visszavonható. Kérlek ellenőrizd alább a változásokat, hogy valóban ezt szeretnéd-e tenni, majd kattints a lap mentése gombra a visszavonás véglegesítéséhez.
Aktuális változat | A te változatod | ||
6. sor: | 6. sor: | ||
== Lépések == | == Lépések == | ||
− | # A '''játék alaptörténete''', hogy a madarak tojásait | + | # A '''játék alaptörténete''', hogy a madarak tojásait ellopták a malacok, akiken ezért bosszút állnak. |
# A '''játék lényege''', hogy egy csúzli segítségével kell a különböző színű és formájú madarakat a malacok által lakott egyedi építményekre kilőni, és így az összedőlő épületben tartózkodó disznókat elpusztítani. | # A '''játék lényege''', hogy egy csúzli segítségével kell a különböző színű és formájú madarakat a malacok által lakott egyedi építményekre kilőni, és így az összedőlő épületben tartózkodó disznókat elpusztítani. | ||
− | # '''Ahogy teljesítjük a pályákat''', újabb madártípusok válnak elérhetővé, amik egyedi képességekkel rendelkeznek. | + | # '''Ahogy teljesítjük a pályákat''', újabb madártípusok válnak elérhetővé, amik egyedi képességekkel rendelkeznek. Ezek a pályák teljesítése során fontos szerepet kapnak. |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
# '''Az összes verzióra igaz''', hogy minden szint egy külön epizódba (kerettörténetbe) tömörül. Egy-egy epizódban a pályák darabszáma 15 és 21 között mozog az alapjáték esetén. | # '''Az összes verzióra igaz''', hogy minden szint egy külön epizódba (kerettörténetbe) tömörül. Egy-egy epizódban a pályák darabszáma 15 és 21 között mozog az alapjáték esetén. | ||
# '''A játék nehézsége''' abban áll, hogy mi csak a kilövés szögét és sebességét, illetve a különleges képesség aktiválását tudjuk befolyásolni. Azonban már 1-2 milliméter tévedés is eredménytelen "támadáshoz" vezethet. | # '''A játék nehézsége''' abban áll, hogy mi csak a kilövés szögét és sebességét, illetve a különleges képesség aktiválását tudjuk befolyásolni. Azonban már 1-2 milliméter tévedés is eredménytelen "támadáshoz" vezethet. | ||
24. sor: | 15. sor: | ||
* Egy idő után a játék célja már nem az, hogy leromboljuk az épületeket, hanem a maximális 3 csillag, és lehető legtöbb pont elérése. | * Egy idő után a játék célja már nem az, hogy leromboljuk az épületeket, hanem a maximális 3 csillag, és lehető legtöbb pont elérése. | ||
− | * Ha egy pályát nehezen tudsz elvégezni, | + | * Ha egy pályát nehezen tudsz elvégezni, akkoz az interneten rengeteg "walkthrough" videó van, amik megmutatják a különböző pályák teljesítésének módját. ([http://www.youtube.com/watch?v=9-hjAY0XpvE például itt]) |
* Próbáljatok ki több verziót, mert mindegyikben újabb képességű madarakat fedezhettek fel. | * Próbáljatok ki több verziót, mert mindegyikben újabb képességű madarakat fedezhettek fel. | ||
52. sor: | 43. sor: | ||
* [http://hu.wikipedia.org/wiki/Angry_Birds A cikk megírásához a magyar Wikipedia segítségét vettem igénybe.] | * [http://hu.wikipedia.org/wiki/Angry_Birds A cikk megírásához a magyar Wikipedia segítségét vettem igénybe.] | ||
* [http://www.rovio.com/index.php?page=angry-birds/ Hivatalos weboldal] | * [http://www.rovio.com/index.php?page=angry-birds/ Hivatalos weboldal] | ||
− | |||
− |