1 859
szerkesztés
Módosítások
Innen: Hogyankell.hu
→Lépések
#*Nem kérhetjük meg azonban arra, hogy a játékban való részvételhez lájkolja az oldalunkat, ossza meg saját és ezáltal ismerősei üzenőfalán a mi bejegyzésünket, vagy tagelje (jelölje be) magát egy általunk posztolt fotón.
#'''Készítsük el és indítsuk el a játékot oldalunk üzenőfalán!''' Buzdítsuk lájkolásra a felhasználókat, vagy tegyünk fel nekik kérdéseket, adjunk nekik feladatokat. Íme néhány példa:
#*''Lájkokkal történő részvétel/szavazás: '': Azok között, akik lájkolják ezt a képet kedd délutánig, kisorsolunk egy pólót! / A legtöbb lájkot begyűjtő fotó beküldője értékes nyereménnyel gazdagodik, a szavazók között pedig kisorsolunk egy kávéfőzőt.''#*''Hozzászólásokkal történő válaszadás: '': Mikor készült az első magyar dagerrotípia? A) 1920 B) 1840 C) 1838 A megfejtést hozzászólásban várjuk, a helyes válaszadók értékes ajándékokat nyerhetnek! / Ti milyen nevet adnátok a legújabb sütinknek? Ötleteiteket hozzászólásban várjuk, a legjobb névadó pedig vendégünk lesz egy az új sütire és egy kávéra!''
#'''Válasszunk megfelelő nyereményt!''' Ha megoldható, akkor válasszunk cégünkhöz kapcsolódó nyereményt! Azonban minden esetben törekedjünk arra, hogy a fődíj legyen elég vonzó a célcsoportnak, de ne legyen túl nagy és értékes, mert nem fogják elhinni, hogy van esélyük megnyerni. Sokan vetnek be tabletet, iPad-et, iPhone-t – ilyen jellegű nyereményekkel már sok átverés volt, ezért ezekkel nehéz megteremteni a hitelességet. A befektetett energiának és a nyeremény értékének is érdemes összhangban lennie: ha például kuponos játékot futtatunk, nyugodtan adhatunk kisebb értékű ajándékokat, de egy több hétig tartó fotópályázat esetén – amikor a versenyzőknek is meg kell dolgozniuk a részvételért és a szavazatokért – akkor nagyobb összegű nyereményt adjunk!
#'''Promotáljuk a játékunkat!''' Facebook hirdetésekkel, figyelemfelkeltő posztokkal vagy akár hírleveleinkben is népszerűsíthetjük nyereményjátékunkat, intenzíven ösztönözve a felhasználókat a részvételre.