*Számos olyan eszköz áll a rendelkezésünkre az AdWords rendszerében, amelyek segíthetnek optimalizálni hirdetéseinket:
#'''Kulcsszóválasztó eszköz''': javaslatokat ad új kulcsszavakra, ötleteket ad kizáró kulcsszavakra és segít megbecsülni a kulcsszavak forgalmát#'''Forgalombecslő''': becslést ad az egyes kulcsszavak napi kattintására és megjelenésére, átlagos pozíciójára, napi költségére, CTR-jére és átlagos CPC-jére#'''Elhelyezés eszköz''': ötleteket ad azokra a releváns webhelyekre és területekre/kategóriákra a Display Hálózatban, ahol megjeleníthetőek a hirdetéseink, továbbá képes- és videohirdetések esetén megmutatja, hogy melyek azok a helyek, amelyek nem fogadják el az adott hirdetéstípust és formátumot#'''Lehetőségek''': figyelembe veszi a költségkeretet, a kulcsszavak-, valamint a kampány teljesítményét, és ezek alapján ad optimalizálási ötleteket, amelyek segítségével javíthatjuk fiókunk hatékonyságát#'''Konverziókövetés''': megmutatja az elért konverziókat, tulajdonképpen azt, hogy mennyire hatékonyak hirdetéseink#'''Konverzióoptimalizáló''': optimalizálja a hirdetésmegjelenítéseket, azaz kiküszöböli a haszonnal nem járó kattintásokat és a lehető legtöbb hasznot hozó hirdetéseket jeleníti meg #'''Fiókstatisztikák''': a személyre szabható oszlopoknak és lebontási lehetőségeknek köszönhetően azokra az adatokra koncentrálhatunk, amelyek fontosak lehetnek hirdetéseink optimalizálásához#'''Google Analytics''': megmutatja, hogy a felhasználók hogyan találtak rá honlapunkra, hogyan használták azt, amely információk alapján is javíthatjuk oldalunk eredményességét
== Amire szükséged lehet ==