1 859
szerkesztés
Módosítások
Innen: Hogyankell.hu
→Lépések
#Vegyük igénybe a Súgót! Bármilyen problémánk is adódjon, először érdemes körülnéznünk a Facebook Súgójában, amelyet Facebook fiókunk fejlécében, a fogaskerékre kattintva találunk meg.
#Nézzünk körül a Súgóközpontban! Ha a Súgóban nem találjuk kérdésünkre a választ, akkor a Súgóközpontban részletes leírásokat és hasznos útmutatásokat kapunk a fiók kezelésétől kezdve a biztonsági beállításokon át a hirdetések létrehozásáig. A Súgóközpontot a Súgó ablakában található hivatkozásra kattintva érhetünk el.
#Válasszuk ki a megfelelő űrlapot! Minden probléma-típusra egyedi űrlapokat készítettek, amelyeket gondosan elrejtettek a Súgóközpont tematikus tartalmában, ezért csak hosszas keresgélés után lehet őket megtalálni. Azonban mi a következőkben megadjuk a (talán) leggyakoribb problémák bejelentéséhez szükséges űrlapok elérhetőségét.
=== Bejelentkezéssel kapcsolatos problémák===
#*[http://www.facebook.com/help/contact/?id=357439354283890/ A Facebook fiókunkba való bejelentkezéssel vagy a jelszóval van problémánk].
#*[http://www.facebook.com/help/contact/?id=267231173351002/ Ismerőseinkkel kapcsolatos történések nem jelennek meg a hírfolyamban].
#*[http://www.facebook.com/help/contact/?id=100286046769540/ Ugyanaz az ismerősünkkel/kedvelt oldalunkkal kapcsolatos történés jelenik meg egymás után többször is a hírfolyamban].
#Töltsük ki a kiválasztott űrlapot! A legtöbb űrlapon vannak válaszlehetőségek arra vonatkozóan, hogy egy adott problémán belül nekünk pontosan mi is a problémánk. Továbbá lehetőségünk van panaszunkról részletes leírást írni, amelyhez instrukciókat is kapunk. Ezenkívül képernyőképet is készíthetünk, így még pontosabb leírást adhatunk felmerült problémánkról. Ha kitöltöttük az űrlapot, akkor csak rá kell kattintanunk a Küldés gombra, és legkésőbb 24 órán belül kaphatunk is választ.
== Tippek ==