Második helyezést ért el Szlávecz Boglárka (Pázmány Péter Katolikus Egyetem), míg a harmadik helyen Seres Anita (Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola) végzett.
===A pályázaton leadott, és közlésre alkalmasnak ítélt cikkek megszerkesztett változatai itt tekinthetőek meg (ábécé sorrendben):===
* Antal Nikoletta: [http://www.hogyankell.hu/A_pletyka_%E2%80%93_mint_szolg%C3%A1ltat%C3%A1s_%E2%80%93_kimagasl%C3%B3_teljes%C3%ADtm%C3%A9ny_el%C3%A9r%C3%A9s%C3%A9t_szolg%C3%A1l%C3%B3_marketingstrat%C3%A9giai_terv%C3%A9t_kialak%C3%ADtani Hogyan kell a pletyka – mint szolgáltatás – kimagasló teljesítmény elérését szolgáló marketingstratégiai tervét kialakítani?]