532
szerkesztés
Módosítások
Innen: Hogyankell.hu
nincs szerkesztési összefoglaló
#* A legrosszabb, ha az AdWords szakember azzal jön hozzánk, hogy csinálja az AdWordsöt, hónap végén meg majd küldi a számlát. Ez olyan, mintha megcsináltatnánk a kocsink fényezését, majd csukott szemmel ülnénk bele, nehogy kiderüljön, hogy pocsék lett.
#* Elkápráztat minket a megjelenési számokkal? Ne feledjük, hogy a megjelenési szám csak egy adat. Olyan ez, mintha lenne egy boltunk a Váci utcában. Nos, igen, nem olcsó a Váci utcában bérelni egy üzlethelyiséget, de legalább tudjuk, hogy ott naponta nagyjából 5000 ember elmegy a kirakatunk előtt. De mi van, ha soha egyetlen egy sem jön be?
#* Elkápráztat minket az átkattintási arányokkal? Ne feledjük, hogy az átkattintási arány is csak egy adat. Mindig lehet tovább menni. Visszatérve a Váci utcás üzletünk példájára, tegyük fel, hogy minden arra sétálónak adunk száz forintot, ha bejön a boltba (átkattint a hirdetésünkre ugye). Ott áll Mariska a kis kalotaszegi néptáncos ruhájában, mosolyog, osztogatja a pénzt, s ennek az emberek úgy örülnek, hogy egész nap tömve az üzlet, be is jönnek vagy ezren. De mi van, ha soha, egyetlen egy sem vesz semmit?
#* Elkápráztat minket azzal, hogy az első helyen jelenik meg a hirdetésünk? Jó, jó, az Eiffel-torony tetején is lehet boltunk, a kérdés, hogy mennyit fizetünk ezért a helyért – nem biztos, hogy megéri.
#* Elkápráztat minket az alacsony átkattintási költséggel? Ez alapjában véve egy remek dolog, hiszen spórol a pénzünkkel, meg is veregethetjük a vállát, ha tudjuk, hogy ez olyan kulcsszavakra igaz, melyek relevánsak az üzletünk szempontjából. Ha nem, akkor viszont csak annyi a különbség, hogy a pénzt nem nagy címletekben, hanem apróban szórjuk ki az ablakon.