# '''Írjuk meg a hirdetési szöveget!''' Ügyeljünk arra, hogy be kell tartani az egyes soroknál a maximális karakterszámot, ezért nem nagyon tudjuk bő lére ereszteni a mondanivalókat, koncentráljunk a legfontosabb információkra, és jól határozzuk meg, hogy mit is kap a látogató, ha rákattint a hirdetésre. Elvégre nem szeretnénk azok után fizetni, akik pl. televízió-előfizetést keresnek, s a hirdetésünkre kattintanak, mert nem volt egyértelmű, hogy mit kínálunk. A hirdetési szövegek írásáról [http://www.hogyankell.hu/Google_AdWords_kamp%C3%A1nyhoz_hirdet%C3%A9si_sz%C3%B6veget_%C3%ADrni ebben a cikkünkben] olvashatsz többet. [[Fájl:AdWords_kampany_letrehozasa4.png|600px]]
# '''Adjuk meg a kulcsszavakat!''' Ezek azok a kulcsszavak, amelyekre ha az internetezők a keresőben rákeresnek, megjelennek az adott hirdetési csoportban szereplő hirdetéseink.
#* Ne adjunk meg túl általános kulcsszavakat! Túl általános kulcsszóval ronthatjuk a minőségi mutatóinkat, illetve nem potenciális ügyfelek is rákattinthatnak a hirdetéseinkre, ami ablakon kidobott pénz. A kulcsszólista összeállításához [http://www.hogyankell.hu/Kulcssz%C3%B3list%C3%A1t_%C3%B6ssze%C3%A1ll%C3%ADtani_Google_AdWords_kamp%C3%A1nyhoz itt találtok] hasznos információkat. De a lényeg, hogy olyan kulcskifejezéseket adjunk meg, melyek minél jobban leírják a kínált terméket és szolgáltatást, s amire ténylegesen keresnek az emberek. Mivel most a példánkban a Televízió kampányon belül az Általános hirdetési csoportban vagyok, itt az alábbiakat adom meg: [[Fájl:AdWords_kampany_letrehozasa5.png|600px580px]]
#* Ha már pl. a Televízió kampányon belül az LCD tévé hirdetési csoportot állítom össze, ott már konkrétan ehhez kapcsolódó kulcsszavakat adok meg, pl. LCD tévé vásárlás, LCD TV készülék stb.
#* A keresési forgalom becslésére kattintva olyan adatokat láthatok, melyeknek többnyire semmi köze nincs a valósághoz, ezért ezt inkább felejtsük el.