Módosítások
Innen: Hogyankell.hu
→Lépések
# '''Írj bevezetőt és címet!''' Ha már összeállt a sajtóközlemény, gondold át még egyszer, mi a lényeg, és próbáld ezt néhány tömör mondattal összefoglalni. Ez legyen a sajtóközlemény bevezető része (lead). A címnél szintén fontos, hogy kifejezze, miről szól a közlemény, ugyanakkor kellően figyelemfelkeltőnek is kell lennie.
# '''Csatolj kiegészítő anyagokat!''' Adj meg az újságíróknak olyan forrásokat, amelyeket használhatnak, ha esetleg bővebb információra lenne szükségük (például egy részletes ismertetőre mutató linket). A kapcsolódó fotókra, videókra, egyéb letölthető anyagokra szintén hívd fel az újságírók figyelmét a sajtóközlemény végén. Ezután következhet a „boiler plate” – a cégről szóló rövid ismertető.
# '''Adj meg kontakt információkat!''' A sajtóközlemény végén – akár a bővebb információk előtt – add meg egy olyan személy elérhetőségét, aki a témával kapcsolatban tájékoztatni tudja az újságírókat, ha esetleg kérdéseket tennének fel.
== Tippek ==