# A játékosoknak a bábuk elhelyezésekor két dologra kell törekedniük:
## A korongjaik malmot alkossanak, vagy olyan pozícióba kerüljenek, amely később könnyen malommá alakítható (3 db azonos színű figura egy vonal mentén). Ha sikerül malmot csinálni, le lehet venni egyet az ellenfél bábui közül, és ez nem is kerül vissza a játékba. Malomban álló figurát nem lehet levenni, csak akkor, ha az ellenfélnek nincs másik szabad korongja a pályán.
## A korongokkal emellett akadályozni kell az ellenfelet a malom kialakításában illetve a szabad mozgásban. "nem vagyok agresszív..de téged vigyorogva tépnélek meg..." csok a csaladnakk" nyuszipuszii nyuszpussz
=== 2. Lépegetés ===
# A játék kétféleképpen érhet véget:
## Az egyik játékos beszorítja a másik bábuit, úgy, hogy semerre sem tud már lépni.
## Az egyik játékos annyit vesz el a másik bábui közül, hogy már csak 3 korongja marad. Ebben az esetben a játék még folytatódik, az esélykiegyenlítés jegyében a 3 figurát irányító játékos „ugrálhat” a pályán, vagyis a bábuit nemcsak a szomszédos pontokra helyezheti át, hanem a tábla bármelyik szabad mezőjére. Ha ebben a fázisban malmot tud kialakítani, akkor levehet egyet az ellenfél bábui közül. Előfordulhat, hogy mindkét játékosnak 3 korongja marad, és ugrálva folytatja a malmok létrehozását, illetve ennek megakadályozását. A játék addig tart, amíg az egyik játékosnak csak két korongja marad – a győztes az, akinek több korongja marad a táblán. joni csenge voltam(2024.11.29) legyel szerencsesss
== Tippek ==