2 129
szerkesztés
Módosítások
Innen: Hogyankell.hu
Új oldal, tartalma: „ =='''A jövő generációja a modern technológiában hisz'''== A nagyobb cégek többségénél a következő években Y és Z generációs fiatalok keresnek majd l…”
=='''A jövő generációja a modern technológiában hisz'''==
A nagyobb cégek többségénél a következő években Y és Z generációs fiatalok keresnek majd lehetőséget. A vállalatok különösen nyitottak a fiatalok érkezésére, azonban a megtartásuk már annál komplikáltabb. A technológiai fejlesztéseknek viszont jelentős szerepe lehet ebben.
==='''Változó munkahelyi preferenciák'''===
A fiatal generáció tagjainak egészen mások az elvárásaik, más szemlélettel rendelkeznek, sokkal nagyobb rugalmasságot igényelnek, emellett fontos számukra a modern technológiai háttér.
Az Y és Z generáció egyik sajátossága az, hogy jóval kötetlenebb munkavégzésre vágynak, ehhez pedig a hatékony és célirányos információáramlás is hozzátartozik. Egy cég életében akkor lehet igazán gördülékeny minden folyamat, ha rendben működik a kommunikáció. Ehhez viszont elengedhetetlen a digitalizáció, valamint a technológiai fejlesztések.
A fiatal munkaerő megtartása is jelentős mértékben függ ettől, hiszen náluk alapelvárás, hogy a mindennapi feladatok elvégzése modern körülmények mellett történjen. Egyre növekszik az igény a távmunkára, a rugalmasabb időbeosztásra, ehhez pedig az adott vállalatnak alkalmazkodnia kell, egyedül így érhető el, hogy a fiatal generáció hosszú távra tervezzen.
==='''Hatékony digitális kommunikáció'''===
A változásokhoz való alkalmazkodás első lépése a digitális belső kommunikáció megteremtése. Ennek kezdeményezése pedig a vezetőség reszortja. A fiatal korosztály számára a kétirányú, partneri kommunikáció a természetes és elvárt.
Egy Y vagy Z generációs munkavállaló magas fokú digitális tudással rendelkezik, ezért is fontos haladni a korral, és biztosítani az ehhez szükséges eszközöket. A belső folyamatok komplett digitalizációja megoldható egyszerűen, ehhez nyújt profi megoldást a CHEQ.
A segítségével biztosítható a hatékony, kétirányú információáramlás, amely jelentős könnyebbség a cég minden területén. A [https://cheqbot.com/ CHEQ belső kommunikációs megoldása] révén eredményesebbé válhat az információcsere, gördülékenyebbé tehetők a HR folyamatok, ugyanakkor a vállalati képzések is produktívabbak lehetnek. A fiatalok folyamatosan elérhető információra vágynak.
==='''A vállalati digitalizáció a jövő kulcsa'''===
A CHEQ óriási előnye, hogy nem igényel komplikált integrációs folyamatokat, teljesen függetlenül működtethető. Többféle felületen elérhető, Viber, Teams, de saját applikáció által is. Teljes mértékben kihasználható, hiszen bármely eszközön futtatható, tableten, laptopon, telefonon is.
Egy Y vagy Z generációs munkavállaló minden elvárását teljesíti, hiszen egyszerűen intézhetők a szabadságigénylések, a fontos bejelentések, megkaphatja biztonságosan és gyorsan a bérpapírokat. A munkához szükséges információ azonnal elérhető, bárhol tartózkodik is, ugyanakkor a menedzsment is megszólíthatja őt közvetlenül. A folyamatok digitalizációjában rejlik a cég jövőjének sikere.