294
szerkesztés
Módosítások
Innen: Hogyankell.hu
Új oldal, tartalma: „== Hogyan kell Mobilajánlat-korrekciót beállítani a Google AdWordsben? == right|300 px Ha eléred a célcsoporto…”
== Hogyan kell Mobilajánlat-korrekciót beállítani a Google AdWordsben? ==
[[Fájl:Google-adwords-mobilajanlat-korrekcio.jpg|right|300 px]]
Ha eléred a célcsoportodat mobilozás közben, akkor érdemes lehet a mobilos hirdetésekre fókuszálnod, illetve mobilajánlat-korrekciót használnod, aminek segítségével több mobilos felhasználónak jelenítheted meg a számukra készített hirdetésedet. Az alábbiakban megmutatjuk, hogy milyen lépéseket kell végrehajtanod a mobilos hirdetések kiemeléséhez.
== Lépések ==
#Lépj be az AdWords-fiókodba!
#Válaszd ki a megfelelő kampányt és/vagy a hirdetéscsoportot!
#Kattints a beállítások gombra!
#Válaszd az eszközök opciót!
#Add meg az ajánlatkorrekció százalékos értékét!
#Állítsd be, hogy növelni vagy csökkenteni szeretnéd az ajánlatot!
== Tippek ==
*Kampányban és hirdetéscsoportban is adhatsz meg ajánlatkorrekciót. Ha mindkét szinten beállítod, akkor a rendszer a hirdetéscsoport beállításait fogja figyelembe venni.
*-90-től +300 százalékig adhatod meg az ajánlatkorrekció százalékos értékét.
*Ha egyáltalán nem szeretnéd mobilon megjeleníteni a hirdetéseidet, akkor -100 százalékot írj be!
== Amire szükséged lehet ==
*Internetkapcsolat.
*AdWords-/Google-fiók.
*Meglévő hirdetési kampány.
*Mobilra optimalizált hirdetések.
*Mobilra optimalizált, vagy legalább reszponzív weboldal.
== Figyelmeztetések ==
*Ha kampány szinten -100% az ajánlatkorrekció, akkor hiába állítasz be hirdetéscsoport szinten korrekciós értéket, a rendszer nem fogja figyelembe venni, és letiltja a kampány mobilos megjelenítéseit.
== Kapcsolódó videók ==
<youtube>HBicrixmC94</youtube>
== Kapcsolódó források, hivatkozások ==
[https://support.google.com/adwords/answer/2732132 Tudnivalók az ajánlatkorrekciókról]
[[Kategória:Internet]]
[[Kategória:Mobil]]
[[Fájl:Google-adwords-mobilajanlat-korrekcio.jpg|right|300 px]]
Ha eléred a célcsoportodat mobilozás közben, akkor érdemes lehet a mobilos hirdetésekre fókuszálnod, illetve mobilajánlat-korrekciót használnod, aminek segítségével több mobilos felhasználónak jelenítheted meg a számukra készített hirdetésedet. Az alábbiakban megmutatjuk, hogy milyen lépéseket kell végrehajtanod a mobilos hirdetések kiemeléséhez.
== Lépések ==
#Lépj be az AdWords-fiókodba!
#Válaszd ki a megfelelő kampányt és/vagy a hirdetéscsoportot!
#Kattints a beállítások gombra!
#Válaszd az eszközök opciót!
#Add meg az ajánlatkorrekció százalékos értékét!
#Állítsd be, hogy növelni vagy csökkenteni szeretnéd az ajánlatot!
== Tippek ==
*Kampányban és hirdetéscsoportban is adhatsz meg ajánlatkorrekciót. Ha mindkét szinten beállítod, akkor a rendszer a hirdetéscsoport beállításait fogja figyelembe venni.
*-90-től +300 százalékig adhatod meg az ajánlatkorrekció százalékos értékét.
*Ha egyáltalán nem szeretnéd mobilon megjeleníteni a hirdetéseidet, akkor -100 százalékot írj be!
== Amire szükséged lehet ==
*Internetkapcsolat.
*AdWords-/Google-fiók.
*Meglévő hirdetési kampány.
*Mobilra optimalizált hirdetések.
*Mobilra optimalizált, vagy legalább reszponzív weboldal.
== Figyelmeztetések ==
*Ha kampány szinten -100% az ajánlatkorrekció, akkor hiába állítasz be hirdetéscsoport szinten korrekciós értéket, a rendszer nem fogja figyelembe venni, és letiltja a kampány mobilos megjelenítéseit.
== Kapcsolódó videók ==
<youtube>HBicrixmC94</youtube>
== Kapcsolódó források, hivatkozások ==
[https://support.google.com/adwords/answer/2732132 Tudnivalók az ajánlatkorrekciókról]
[[Kategória:Internet]]
[[Kategória:Mobil]]