# '''Alakítsd ki a törzsben a kormányrudazatot, illetve az elektronika helyét.''' Még a bevonás és fóliázás előtt alakítsd ki a kormánylapátok mozgatásához szükséges rudazatot, ami a törzsben fut. Használhatsz vékony, 1-2 mm-es acélszálat, illetve a meghajlás elkerülésére vékony, de erős műanyagcsövet az elvezetésre. A motor felfogatásánál kövesd a tervrajzon javasolt fel- és elhúzatási értékeket.
# '''Fóliázd be a szárnyat, illetve a függőleges és vízszintes vezérsíkot.''' Alul kezdd, használj modellvasalót a fólia felvitelére és persze óvatosan, nehogy eltörjön közben valami.
# '''Állítsd be a súlypontot ''' (CoG – Center of Gravity jelzés a tervrajzokon). Amennyiben a tervrajz nem jelöli, a súlypont jellemzően a szárny belépő élétől a szárnyhúr 1/3-nál helyezkedik el. Rakd össze a modellt, helyezz el benne akár ragasztóval minden elektronikát és ellenőrizd a súlypontot. Ezt a legkönnyebben úgy teheted meg, ha az előbb leírt helyen a szárny két oldalát ujjaiddal alátámasztva a repülő egyensúlyban van. Ha jó a súlypont, akkor fóliázd be a gépet is.
# '''Kösd be a kormánylapátokat.''' A zsanéroknak kialakított helyre ragaszd be a kormánylapátokat. A szervókat állítsd középállásba, majd ezt követően készítsd el a kormányösszekötőket úgy, hogy a kormánylapátok szemre középállásba kerüljenek. Érdemes olyan kialakítást alkalmazni, melynél a kormányrudazat hossza menetes csatlakozó segítségével állítható.
# '''Kész vagy!''' Mivel még nem ismered az új repülő tulajdonságait, az első repülés időpontját essen szélmentes napra, így könnyen hozzászoksz és a trimmelés – a modellrepülő egyenesfutásának pontos beállítása – is sokkal egyszerűbb.