Mik a generálkivitelezés lépései

Innen: Hogyankell.hu

Mik a generálkivitelezés lépései?

Kulcs-hazzal-europabau-web.jpg

A generálkivitelezés ma már a legelterjedtebb választás, ha egy család új otthonának felépítéséről van szó. Sokak azonban azért nem döntenek emellett a lehetőség mellett, mert idegenkednek a fogalomtól, hiszen az ismeretlen számukra, vagy épp azért, mert úgy gondolják, túl magasak a generálkivitelezés árak. Cikkünkkel ezeket az akadályokat igyekszünk lebontani!

Generálkivitelezés - ezt jelenti!

A generálkivitelezés tulajdonképpen nem más, mint az, amikor megbízol egy generálkivitelező néven emlegetett, szakemberekből álló csapatot, akik gondoskodnak a házépítés minden lépéséről egészen a tervezéstől a kész, beköltözésre váró otthon átadásáig. Így tehát a megrendelőnek nincs más dolga, mint elmondani elképzeléseit és várni, hogy felépüljön új lakhelye.

Ha a generálkivitelezés mellett döntesz, óriási előnyt jelenthet, hogy a szakemberek leveszik a házépítés összes terhét a válladról, így nem kell telefonálgatással és stresszel töltened az építkezés időszakát. Ezentúl már az első perctől kezdve ismerni fogod a költségeket, valamint a határidőket is, így nem fog váratlan plusz kiadás érni, valamint tudsz tervezni az új ház elkészülésével is, így a költözést már hónapokkal előre megszervezheted.

Generálkivitelezés - ezek a lépései

A generálkivitelezés legelső lépése kétségkívül az ajánlatkérés az adott generálkivitelező vállalattól. Miután az ajánlatkérés és annak elfogadása is megtörtént, egy tervezőcsapat elkészíti a háztervet a megrendelő igényeinek megfelelően, majd ennek elfogadása után feltöltik a tervdokumentációkat az ÉTDR rendszerbe.

Amint a költségtervezés, valamint a megfelelő pénzügyi felkészülés megtörtént, kezdetét veszi a kivitelezés fázis. Ebben a lépésben a szakemberek minden előre megbeszélt részletet megvalósítanak, a meghatározott minőségű alapanyagokból dolgoznak, valamint a kiválasztott opcionális részleteket is beépítik.

Végül, de nem utolsó sorban elérkezik az előre megbeszélt nap, amikor megtörténik a kulcs átadása, tehát a beköltözésre kész, festett, új otthon már csak arra vár ekkor, hogy lakói megtöltsék bútorokkal és megkezdjék benne életüket.

Generálkivitelezés árak

Ha generálkivitelezés kerül szóba, sokan a generálkivitelezés árak miatt vetik el ezt a nagyszerű lehetőséget, azonban a megfelelő csapat még akkor is megéri az árát, ha úgy gondoljuk, olcsóbban jöhetünk ki, ha magunk intézzük ezt a folyamatot. Ekkor ugyanis tartós és megfelelő minőségű házak épülnek, amelyek minden szempontból megfelelnek a kor elvárásainak is.

A generálkivitelezés tehát segít abban, hogy a házépítés minden lépése megfelelő kezekben legyen, mindezt úgy, hogy a megrendelőnek nem okoz túlzottan stresszes és kellemetlen meglepetésben gazdag időszakot. Bár a generálkivitelezés árak magasnak tűnhetnek elsőre, valójában könnyen megbékélhetünk velük, hiszen sok kellemetlenségtől kímél meg minket a kivitelező csapat.

Az oldal szerzői

Hogyankell