Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Módosítások

Optimalizálni a Google AdWords hirdetéseket

241 bájt hozzáadva, 2014. január 23., 14:56
Hogyan kell optimalizálni a Google AdWords hirdetéseket?
== Hogyan kell optimalizálni a Google AdWords hirdetéseket? ==
[[Fájl:adwords_optimalizalas.jpg|right|350 px|saját szerkesztésű fotó]]AdWords kampányt nem olyan bonyolult [[AdWords_kampányt_indítani|indítani]], de azt követően is folyamatosan nyomon kell követnünk, és ha szükséges, akkor olyan módosításokat kell végrehajtanunk rajta, amelyekkel javíthatjuk teljesítményének hatékonyságát. A hirdetések sikerének elengedhetetlen feltétele tehát az optimalizálás, amelynek hatása a magasabb minőségi mutatókban, az alacsonyabb költségekben és a jobb befektetés-megtérülésben mutatkozhat meg. Fontos azonban, hogy mindig a hirdetésekkel elérni kívánt céloknak („Több kattintást szeretnék”, „Szeretném növelni az átkattintási arányt”, „A cég arculatát szeretném erősíteni”) megfelelő optimalizálási stratégiát válasszunk. A legtöbb esetben a többféle optimalizálási technika együttes alkalmazása a legjobb megoldás egy-egy kampány javítására. Lássuk, hogy a következő lehetséges hirdetési célkitűzések esetében milyen optimalizálási taktikákat érdemes bevetnünk a jobb eredmények eléréséhez!
== Lépések ==
*Az ajánlatok (max. CPC/CPA/CPM) növelése helyett minőségi optimalizálásra törekedjünk!
*Továbbfejlesztett kampányoknál lehetőség van dinamikus keresési-, illetve termékinformációs hirdetések futtatására. Azonban ezek több szakértelmet és gyakorlatot igényelnek!
*Tartsuk szem előtt kampányunk céljait és ezeknek megfelelően optimalizáljunk!
*Kövessük nyomon kampányunk elért eredményeit, valamint a belőlük készült statisztikákat, és ezeket is vegyük figyelembe a megfelelő optimalizáláshoz!
*Továbbfejlesztett kampányoknál lehetőség van [https://support.google.com/adwords/certification/answer/2471185?hl=hu&ref_topic=2795283|dinamikus keresési-], illetve [https://support.google.com/adwords/certification/answer/2454022?hl=hu&ref_topic=2795283|termékinformációs hirdetések] futtatására. Azonban ezek több szakértelmet és gyakorlatot igényelnek!
== Kapcsolódó források, hivatkozások ==
*[http://support.google.com/adwords/certification/bin/static.py?hl=hu&page=examstudy.cs&rd=1/ A Google AdWords oktatóközpontja]
*[https://support.google.com/adwords/?hl=hu#topic=3119071/ A Google AdWords súgóközpontja]
*[https://support.google.com/adwords/certification/answer/2471185?hl=hu&ref_topic=2795283/ A dinamikus keresési hirdetésekről való tudnivalók]
*[https://support.google.com/adwords/certification/answer/2454022?hl=hu&ref_topic=2795283/ A termékinformációs hirdetésekről való tudnivalók]
*[http://www.sakkom.hu/blog/2012/06/12/szereti-e-google-az-ugynoksegeket-s-ha-igen-miert-nem/ SAKKOM blog: Szereti-e a Google az ügynökségeket, s ha igen, miért nem?]
*[http://www.sakkom.hu/blog/2012/07/16/google-adwords-remarketing-mire-figyeljunk/ SAKKOM blog: Google AdWords remarketing - mire figyeljünk?]
1 859
szerkesztés