Nyereményjátékot indítani a Facebookon szerkesztése

A Hogyankell.hu wikiből

Figyelem: Nem vagy bejelentkezve. Ha szerkesztesz, az IP-címed nyilvánosan látható lesz a laptörténetben. Ha bejelentkezel vagy regisztrálsz, a szerkesztéseid a felhasználónevedhez lesznek társítva, egyéb hasznos dolgok mellett.

A szerkesztés visszavonható. Kérlek ellenőrizd alább a változásokat, hogy valóban ezt szeretnéd-e tenni, majd kattints a lap mentése gombra a visszavonás véglegesítéséhez.
Aktuális változat A te változatod
14. sor: 14. sor:
 
#*Hozzászólásokkal történő válaszadás: ''Mikor készült az első magyar dagerrotípia? A) 1920 B) 1840 C) 1838 A megfejtést hozzászólásban várjuk, a helyes válaszadók értékes ajándékokat nyerhetnek! / Ti milyen nevet adnátok a legújabb sütinknek? Ötleteiteket hozzászólásban várjuk, a legjobb névadó pedig vendégünk lesz az új sütire és egy kávéra! / Hogy tetszett a tegnap esti koncert? A véleményezők között kisorsolunk egy páros belépőt a következő koncertünkre!''

#'''Válasszunk megfelelő nyereményt!''' Ha megoldható, akkor válasszunk cégünkhöz kapcsolódó nyereményt! Azonban minden esetben törekedjünk arra, hogy a fődíj legyen elég vonzó a célcsoportnak, de ne legyen túl nagy és értékes, mert nem fogják elhinni, hogy van esélyük megnyerni. Sokan vetnek be tabletet, iPad-et, iPhone-t – ilyen jellegű nyereményekkel már sok átverés volt, ezért ezekkel nehéz megteremteni a hitelességet. A befektetett energiának és a nyeremény értékének is érdemes összhangban lennie: ha például kuponos játékot futtatunk, nyugodtan adhatunk kisebb értékű ajándékokat, de egy több hétig tartó fotópályázat esetén – amikor a versenyzőknek is meg kell dolgozniuk a részvételért és a szavazatokért – akkor nagyobb összegű nyereményt adjunk!  
 
#'''Promotáljuk a játékunkat!''' Egy-egy ilyen játék rendes bejegyzésnek (kép + szöveg) számít, tehát promotált posztként is kiemelhetjük őket, vagy Facebook hirdetés formájában is szélesíthetjük elérhetőségét, de figyelemfelkeltő posztokkal vagy akár hírleveleinkben is népszerűsíthetjük nyereményjátékunkat, intenzíven ösztönözve a felhasználókat a részvételre.  
+
#'''Promotáljuk a játékunkat!''' Facebook hirdetésekkel, figyelemfelkeltő posztokkal vagy akár hírleveleinkben is népszerűsíthetjük nyereményjátékunkat, intenzíven ösztönözve a felhasználókat a részvételre.
 
#'''Végezzünk utómunkálatokat!''' Értékeljük nyereményjátékunk sikerét, hogy a visszajelzéseket, tapasztalatokat tudjuk hasznosítani a jövőbeli játékok szervezésénél. A nyereményjáték lezárása után se hagyjuk cserben rajongóinkat, továbbra is legyünk aktívak, szolgáltassunk minőségi tartalmat Facebook oldalunkon!

48. sor: 48. sor:
 
* [http://facebooktippek.hu/2013/08/28/hogyan-indits-nyeremenyjatekot-a-facebookon-uj-szabalyok-szerint/ Hogyan indítsunk nyereményjátékot a Facebookon az új szabályok szerint? ]

* [http://sakkom.hu/blog/2013/08/27/szakmat-a-facebookra/ SAKKOM blog: Szakmát a Facebookra?]

[[Kategória:Internet]]
 
[[Kategória:Játék]]

Vedd figyelembe, hogy a Hogyankell.hu wikin végzett összes módosítást szerkeszthetik, módosíthatják vagy eltávolíthatják más szerkesztők. Ha nem akarod, hogy az írásodat módosítsák, akkor ne küldd be.
Azt is megígéred, hogy ezt magadtól írtad, vagy egy közkincsből vagy más szabad forrásból másoltad (lásd a(z) Hogyankell.hu:Szerzői jogok lapot a részletekért). NE KÜLDJ BE JOGVÉDETT MUNKÁT ENGEDÉLY NÉLKÜL!

Kategóriák kiválasztása:

A lap szerkesztéséhez kérlek válaszolj az alábbi kérdésre (további információk):

Mégse | Szerkesztési segítség (új ablakban nyílik meg)