Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Módosítások

Helyi keresőoptimalizálni

Nincs méretváltozás, 2018. január 14., 21:07
nincs szerkesztési összefoglaló
# '''A Google Cégem profil feltöltése.''' A Google Cégem profilodat amennyire tudod, teljesen töltsd fel az adatokkal. Adj meg nyitvatartási időt, címkéknél add meg a fő kulcsszavaidat, weboldal url-je, telefonszám, képeknél mindent, és max. 30 másodperces videót is fel tudsz tölteni. Minél teljesebb a profil, a Google számára annál relevánsabb és hasznosabbnak ítéli meg a céget, és természetesen a Google-ben keresőknek olyan Google Cégem profilt akar megjeleníteni, ami a legjobb élményt, információt adhatja a látogatónak.
# '''Szerezz minél több véleményt/értékelést!''' A Google Cégem oldaladhoz véleményt is lehet írni. Ez elég fontos rangsorolási faktor a helyi keresőoptimalizálásban. Tehát mindenképp ajánlott vevőidtől, ismerőseidtől véleményt kérned. Ha csillagot adnak az is jó, de a legértékesebbek a szöveges értékelések. Fontos továbbá a vélemények megválaszolása.
# '''A weboldal helyi keresőoptimalizálása.''' Eddig a Google Cégem fiókod beállításáról volt szó, de ami még fontosabb, az a weboldalad helyi keresőoptimalizálása.Minden oldal alján az úgynevezett footer menüben helyezd el a kapcsolati adatokat NCT (Név, Cím, Telefonszám) formátumban. Nagyon fontos, hogy a weboldaladon mindenhol ilyen sorrendben legyen feltüntetve a kapcsolati adataid. A kapcsolat vagy elérhetőség aloldalon ágyazd be a céged helyét Google Térkép segítségével. Ugyanezen az oldalon a meta adatokat (title, description) írd meg úgy, hogy a városod neve is szerepeljen benne (pl meta title.: XY Pizzéria Budapest - Márkanév). A H-tagekben, kép alt nevében, tartalomban is szerepeljen a releváns város/régió + kulcsszó.
# '''Használj struktúrált adatot.''' Helyi keresőoptimalizálás esetén a LocalBusiness struktúrált adatot kell használni, ami a schema.org oldalon megtalálható. Ajánlom itt a JSON-LD kódformátumot használni, ami egy script kód, Google Tag Managerben egyszerűbben be lehet állítani a weboldalra. Viszont ne minden oldalra állítsuk be, ajánlott a kapcsolat aloldalra, valamint ha van, szolgáltatás aloldalára beállítani.
# '''Szerezz külső linkeket!''' Igen, ez nem könnyű, de próbálj meg olyan oldalakra beregisztrálni, ahol cég adataidat, köztük nagyon fontos az elérhetőség adatok, meg tudod adni. Ilyen weboldalak a cégadatbázisok, tudakozó weboldalak, de helyi híroldalakra is bekerülhetsz. Itt is fontos, hogy lehetőleg az NCT formátum legyen megadva. Fontos, hogy ezek az oldalak ne legyenek spamesek, valamint ne kelljen a megjelenésért fizetni, mert általában annyit nem szoktak érni.
13
szerkesztés