Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Módosítások

a
Levédte a(z) Cikkek:Hogyan lehet a vásárlói élettartam értéket befolyásolni lapot ([Szerkesztés=csak adminisztrátoroknak engedélyezett] (határozatlan) [Átnevezés=csak adminisztrátoroknak engedélyezett] (határozatlan))
=='''Hogyan lehet a vásárlói élettartam értéket befolyásolni?'''==
 
[[Fájl:Https-_www.klikkmarketing.hu_-_2021_május_-_Cikk2.png | 600px]]
A legtöbb vállalkozásnál vannak visszatérő vásárlók, megrendelők, illetve törekszik arra, hogy legyenek. Vannak olyan termékek, amelyeknél magától értetődő a folyamatos vásárlás, például újság-előfizetés, weboldal-üzemeltetés, sok vállalkozás esetén azonban ez nem ennyire egyértelmű.
Ha visszatérő vásárlókban, illetve [https://www.klikkmarketing.hu/kiadvanyok hűséges megrendelőkben gondolkodunk], akkor az ügyfél-elégedettséget helyezzük a középpontba és rájövünk, hogy a hosszú távú kapcsolat sokkal értékesebb, mint az egyszeri nagy megrendelés.
 
==='''Hogyan lehet az élettartam értéket meghatározni?'''===
Előre is le kell szögezni, hogy ez nem mindig határozható meg fillérre pontosan, de a legtöbbször nem a konkrét érték, hanem a nagyságrend a fontos. A számításhoz szükség lesz az alábbi adatokra:
- átlagos kosárérték - átlagos árrés - a megrendelések gyakorisága - a vásárlók átlagos hűségideje
==='''Mivel növelhető az élettartam érték?'''===
3 568
szerkesztés