https://hogyankell.hu/index.php?title=Az_e-mail_marketing_kamp%C3%A1ny_hat%C3%A9konys%C3%A1g%C3%A1t_m%C3%A9rni&feed=atom&action=history
Az e-mail marketing kampány hatékonyságát mérni - Laptörténet
2024-03-29T01:05:12Z
Az oldal laptörténete a wikiben
MediaWiki 1.31.16
https://hogyankell.hu/index.php?title=Az_e-mail_marketing_kamp%C3%A1ny_hat%C3%A9konys%C3%A1g%C3%A1t_m%C3%A9rni&diff=11390&oldid=prev
Bya: /* Tippek */
2014-01-31T11:44:30Z
<p><span dir="auto"><span class="autocomment">Tippek</span></span></p>
<table class="diff diff-contentalign-left" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="hu">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #222; text-align: center;">← Régebbi változat</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #222; text-align: center;">A lap 2014. január 31., 11:44-kori változata</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l16" >16. sor:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">16. sor:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>*Ha olyan mérőrendszerünk van, amely azt is megmutatja, hogy hányan küldték tovább, illetve osztották meg közösségi oldalakon a levelünket (elhelyeztünk benne ilyen funkciót), akkor következtetéseket vonhatunk le arra vonatkozóan, hogy milyen üzenetek működnek jól, és a továbbiakban is ilyen típusúakat érdemes megfogalmaznunk!</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>*Ha olyan mérőrendszerünk van, amely azt is megmutatja, hogy hányan küldték tovább, illetve osztották meg közösségi oldalakon a levelünket (elhelyeztünk benne ilyen funkciót), akkor következtetéseket vonhatunk le arra vonatkozóan, hogy milyen üzenetek működnek jól, és a továbbiakban is ilyen típusúakat érdemes megfogalmaznunk!</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>*A honlapunkon elvégzett konverziók mérésére további mérőeszközöket, például Google Analyticset is használhatunk.</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>*A honlapunkon elvégzett konverziók mérésére további mérőeszközöket, például Google Analyticset is használhatunk.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>*[http://www.hogyankell.hu/J%C3%B3_fogad%C3%B3_oldalt_kialak%C3%ADtani_direkt_marketinghez<del class="diffchange diffchange-inline">/ </del>Hogyan kell jó fogadó oldalt kialakítani direkt marketinghez?]</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>*[http://www.hogyankell.hu/J%C3%B3_fogad%C3%B3_oldalt_kialak%C3%ADtani_direkt_marketinghez Hogyan kell jó fogadó oldalt kialakítani direkt marketinghez?]</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>== Amire szükséged lehet ==</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>== Amire szükséged lehet ==</div></td></tr>
</table>
Bya
https://hogyankell.hu/index.php?title=Az_e-mail_marketing_kamp%C3%A1ny_hat%C3%A9konys%C3%A1g%C3%A1t_m%C3%A9rni&diff=11125&oldid=prev
Bya: /* Hogyan kell az e-mail marketing kampány hatékonyságát mérni? */
2014-01-23T17:08:57Z
<p><span dir="auto"><span class="autocomment">Hogyan kell az e-mail marketing kampány hatékonyságát mérni?</span></span></p>
<table class="diff diff-contentalign-left" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="hu">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #222; text-align: center;">← Régebbi változat</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #222; text-align: center;">A lap 2014. január 23., 17:08-kori változata</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l1" >1. sor:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">1. sor:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>== Hogyan kell az e-mail marketing kampány hatékonyságát mérni? ==</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>== Hogyan kell az e-mail marketing kampány hatékonyságát mérni? ==</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>[[Fájl:email_marketing_meres.jpg|right|300 px]]Miután kiküldtük direktmarketing-leveleinket vagy hírleveleinket, fontos, hogy nyomon kövessük teljesítményüket. Szerencsére számos mutatószám áll rendelkezésünkre, melyek segítségével könnyedén mérni tudjuk e-mail marketing kampányaink hatékonyságát. A beérkezett adatokat elemezve következtetéseket vonhatunk le kampányaink sikerességéről, illetve a kapott eredmények alapján tervezett kampányainkat is optimalizálhatjuk. Például átfogalmazhatjuk a korábban kevésbé jól működő üzeneteinket, kiszűrhetjük a rosszul teljesítő kiküldési napszakokat vagy éppen még vonzóbb ajánlatokat fogalmazhatunk meg célközönségünk számára, így még jobb teljesítményt érhetnek el a jövőben hírleveleink, eDM-jeink. Cikkünkben különböző mérőszámok mentén mutatjuk be azt, hogy hogyan tudjuk mérni [[Hatékony_e-mail_marketing_kampányt_csinálni|e-mail marketing kampányaink]] hatékonyságát.</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>[[Fájl:email_marketing_meres.jpg|right|300 px<ins class="diffchange diffchange-inline">|saját szerkesztésű fotó</ins>]]Miután kiküldtük direktmarketing-leveleinket vagy hírleveleinket, fontos, hogy nyomon kövessük teljesítményüket. Szerencsére számos mutatószám áll rendelkezésünkre, melyek segítségével könnyedén mérni tudjuk e-mail marketing kampányaink hatékonyságát. A beérkezett adatokat elemezve következtetéseket vonhatunk le kampányaink sikerességéről, illetve a kapott eredmények alapján tervezett kampányainkat is optimalizálhatjuk. Például átfogalmazhatjuk a korábban kevésbé jól működő üzeneteinket, kiszűrhetjük a rosszul teljesítő kiküldési napszakokat vagy éppen még vonzóbb ajánlatokat fogalmazhatunk meg célközönségünk számára, így még jobb teljesítményt érhetnek el a jövőben hírleveleink, eDM-jeink. Cikkünkben különböző mérőszámok mentén mutatjuk be azt, hogy hogyan tudjuk mérni [[Hatékony_e-mail_marketing_kampányt_csinálni|e-mail marketing kampányaink]] hatékonyságát.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>== Lépések ==</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>== Lépések ==</div></td></tr>
</table>
Bya
https://hogyankell.hu/index.php?title=Az_e-mail_marketing_kamp%C3%A1ny_hat%C3%A9konys%C3%A1g%C3%A1t_m%C3%A9rni&diff=10311&oldid=prev
Bya: /* Hogyan kell az e-mail marketing kampány hatékonyságát mérni? */
2013-11-08T13:48:00Z
<p><span dir="auto"><span class="autocomment">Hogyan kell az e-mail marketing kampány hatékonyságát mérni?</span></span></p>
<table class="diff diff-contentalign-left" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="hu">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #222; text-align: center;">← Régebbi változat</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #222; text-align: center;">A lap 2013. november 8., 13:48-kori változata</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l1" >1. sor:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">1. sor:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>== Hogyan kell az e-mail marketing kampány hatékonyságát mérni? ==</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>== Hogyan kell az e-mail marketing kampány hatékonyságát mérni? ==</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>Miután kiküldtük direktmarketing-leveleinket vagy hírleveleinket, fontos, hogy nyomon kövessük teljesítményüket. Szerencsére számos mutatószám áll rendelkezésünkre, melyek segítségével könnyedén mérni tudjuk e-mail marketing kampányaink hatékonyságát. A beérkezett adatokat elemezve következtetéseket vonhatunk le kampányaink sikerességéről, illetve a kapott eredmények alapján tervezett kampányainkat is optimalizálhatjuk. Például átfogalmazhatjuk a korábban kevésbé jól működő üzeneteinket, kiszűrhetjük a rosszul teljesítő kiküldési napszakokat vagy éppen még vonzóbb ajánlatokat fogalmazhatunk meg célközönségünk számára, így még jobb teljesítményt érhetnek el a jövőben hírleveleink, eDM-jeink. Cikkünkben különböző mérőszámok mentén mutatjuk be azt, hogy hogyan tudjuk mérni [[Hatékony_e-mail_marketing_kampányt_csinálni|e-mail marketing kampányaink]] hatékonyságát.</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins class="diffchange diffchange-inline">[[Fájl:email_marketing_meres.jpg|right|300 px]]</ins>Miután kiküldtük direktmarketing-leveleinket vagy hírleveleinket, fontos, hogy nyomon kövessük teljesítményüket. Szerencsére számos mutatószám áll rendelkezésünkre, melyek segítségével könnyedén mérni tudjuk e-mail marketing kampányaink hatékonyságát. A beérkezett adatokat elemezve következtetéseket vonhatunk le kampányaink sikerességéről, illetve a kapott eredmények alapján tervezett kampányainkat is optimalizálhatjuk. Például átfogalmazhatjuk a korábban kevésbé jól működő üzeneteinket, kiszűrhetjük a rosszul teljesítő kiküldési napszakokat vagy éppen még vonzóbb ajánlatokat fogalmazhatunk meg célközönségünk számára, így még jobb teljesítményt érhetnek el a jövőben hírleveleink, eDM-jeink. Cikkünkben különböző mérőszámok mentén mutatjuk be azt, hogy hogyan tudjuk mérni [[Hatékony_e-mail_marketing_kampányt_csinálni|e-mail marketing kampányaink]] hatékonyságát.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div> </div></td><td colspan="2"> </td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>== Lépések ==</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>== Lépések ==</div></td></tr>
</table>
Bya
https://hogyankell.hu/index.php?title=Az_e-mail_marketing_kamp%C3%A1ny_hat%C3%A9konys%C3%A1g%C3%A1t_m%C3%A9rni&diff=10309&oldid=prev
Bya, 2013. november 8., 13:46-n
2013-11-08T13:46:58Z
<p></p>
<table class="diff diff-contentalign-left" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="hu">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #222; text-align: center;">← Régebbi változat</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #222; text-align: center;">A lap 2013. november 8., 13:46-kori változata</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l11" >11. sor:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">11. sor:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>#'''Figyeljünk oda a leiratkozásokra is!''' A leiratkozások száma is árulkodik e-mail marketing kampányunk teljesítményéről. Ha rövid időn belül tömegesen tűnnek el címlistánkról akár régi, akár új feliratkozók, akkor tegyük meg a szükséges lépéseket! Például írjunk új regisztrációra ösztönző szöveget, figyelemfelkeltőbb levéltárgyat, fogalmazzunk meg új típusú üzeneteket, adjunk vonzóbb, személyre szabott ajánlatokat vagy módosítsuk a levelek kiküldésének időpontját, gyakoriságát! Ezekkel a lépésekkel elkerülhetjük a leiratkozásokat, és ezáltal javíthatunk hírleveleink, eDM-jeink teljesítményén.</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>#'''Figyeljünk oda a leiratkozásokra is!''' A leiratkozások száma is árulkodik e-mail marketing kampányunk teljesítményéről. Ha rövid időn belül tömegesen tűnnek el címlistánkról akár régi, akár új feliratkozók, akkor tegyük meg a szükséges lépéseket! Például írjunk új regisztrációra ösztönző szöveget, figyelemfelkeltőbb levéltárgyat, fogalmazzunk meg új típusú üzeneteket, adjunk vonzóbb, személyre szabott ajánlatokat vagy módosítsuk a levelek kiküldésének időpontját, gyakoriságát! Ezekkel a lépésekkel elkerülhetjük a leiratkozásokat, és ezáltal javíthatunk hírleveleink, eDM-jeink teljesítményén.</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>#'''Mérlegeljük a tesztek eredményeit is!''' Ha a kiküldés előtt több tesztkampányt is futtattunk, akkor az ezek által elért eredményeket is alaposan vizsgáljuk meg! Azt a kampányt vessük be élesben, amelyik a teszt során jobban teljesített, illetve ha egyik sem teljesített jól, akkor javítsunk rajtuk!</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>#'''Mérlegeljük a tesztek eredményeit is!''' Ha a kiküldés előtt több tesztkampányt is futtattunk, akkor az ezek által elért eredményeket is alaposan vizsgáljuk meg! Azt a kampányt vessük be élesben, amelyik a teszt során jobban teljesített, illetve ha egyik sem teljesített jól, akkor javítsunk rajtuk!</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"></del></div></td><td colspan="2"> </td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>== Tippek ==</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>== Tippek ==</div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l25" >25. sor:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">24. sor:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>*karbantartott adatbázis</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>*karbantartott adatbázis</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>*saját direktmarketing-levelek, hírlevelek</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>*saját direktmarketing-levelek, hírlevelek</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"></del></div></td><td colspan="2"> </td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>== Figyelmeztetések ==</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>== Figyelmeztetések ==</div></td></tr>
<tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l32" >32. sor:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">30. sor:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>*Mielőtt egy kattintással törölnénk azokat az e-mail címeket, amelyek esetében a szabályos kiküldés ellenére is visszapattantak a levelek, ellenőrizzük le, hogy mi volt a visszapattanás oka, ugyanis sok visszapattanó levél hátterében a túl szigorú spamszűrő áll!</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>*Mielőtt egy kattintással törölnénk azokat az e-mail címeket, amelyek esetében a szabályos kiküldés ellenére is visszapattantak a levelek, ellenőrizzük le, hogy mi volt a visszapattanás oka, ugyanis sok visszapattanó levél hátterében a túl szigorú spamszűrő áll!</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>*Mindig kérjünk engedélyt hírleveleink, eDM-jeink küldéséhez!</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>*Mindig kérjünk engedélyt hírleveleink, eDM-jeink küldéséhez!</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del style="font-weight: bold; text-decoration: none;"></del></div></td><td colspan="2"> </td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>== Kapcsolódó források, hivatkozások ==</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>== Kapcsolódó források, hivatkozások ==</div></td></tr>
</table>
Bya
https://hogyankell.hu/index.php?title=Az_e-mail_marketing_kamp%C3%A1ny_hat%C3%A9konys%C3%A1g%C3%A1t_m%C3%A9rni&diff=10308&oldid=prev
Bya: /* Tippek */
2013-11-08T13:46:31Z
<p><span dir="auto"><span class="autocomment">Tippek</span></span></p>
<table class="diff diff-contentalign-left" data-mw="interface">
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<col class="diff-marker" />
<col class="diff-content" />
<tr class="diff-title" lang="hu">
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #222; text-align: center;">← Régebbi változat</td>
<td colspan="2" style="background-color: #fff; color: #222; text-align: center;">A lap 2013. november 8., 13:46-kori változata</td>
</tr><tr><td colspan="2" class="diff-lineno" id="mw-diff-left-l15" >15. sor:</td>
<td colspan="2" class="diff-lineno">15. sor:</td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>== Tippek ==</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>== Tippek ==</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del class="diffchange diffchange-inline">#Figyeljünk oda </del>a <del class="diffchange diffchange-inline">leiratkozásokra is! </del>A <del class="diffchange diffchange-inline">leiratkozások száma is árulkodik </del>e-mail marketing <del class="diffchange diffchange-inline">kampányunk teljesítményéről</del>. Ha <del class="diffchange diffchange-inline">rövid időn belül tömegesen tűnnek el címlistánkról akár régi</del>, <del class="diffchange diffchange-inline">akár új feliratkozók</del>, akkor <del class="diffchange diffchange-inline">tegyük meg </del>a <del class="diffchange diffchange-inline">szükséges lépéseket! Például írjunk új regisztrációra ösztönző szöveget, figyelemfelkeltőbb levéltárgyat</del>, <del class="diffchange diffchange-inline">fogalmazzunk </del>meg <del class="diffchange diffchange-inline">új típusú üzeneteket, adjunk vonzóbb, személyre szabott ajánlatokat vagy módosítsuk </del>a <del class="diffchange diffchange-inline">levelek kiküldésének időpontját</del>, <del class="diffchange diffchange-inline">gyakoriságát! Ezekkel a lépésekkel elkerülhetjük a leiratkozásokat</del>, <del class="diffchange diffchange-inline">és ezáltal javíthatunk hírleveleink, eDM</del>-<del class="diffchange diffchange-inline">jeink teljesítményén</del>.</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins class="diffchange diffchange-inline">*Érdemes olyan e-mail kiküldő rendszerrel dolgoznunk, amely arról is tud adatot szolgáltatni, hogy </ins>a <ins class="diffchange diffchange-inline">címzett mikor, milyen eszközön (pl. okostelefon, tablet, PC, okostelevízió), milyen levelezőrendszeren keresztül és milyen formátumban (HTML, szöveges) nyitotta meg levelünket, illetve kattintott át weboldalunkra. </ins>A <ins class="diffchange diffchange-inline">kapott információk alapján még tovább optimalizálhatjuk </ins>e-mail marketing <ins class="diffchange diffchange-inline">kampányainkat</ins>. Ha <ins class="diffchange diffchange-inline">például azt tapasztaljuk</ins>, <ins class="diffchange diffchange-inline">hogy a címzettek jellemzően a reggeli órákban olvassák aktuális hírleveleinket</ins>, akkor a <ins class="diffchange diffchange-inline">továbbiakban célszerű ezen időtartam alatt kiküldeni e-mailjeinket. Ha pedig azt látjuk</ins>, <ins class="diffchange diffchange-inline">hogy célközönségünk jelentős része okostelefonján nyitotta </ins>meg a <ins class="diffchange diffchange-inline">levelünket</ins>, <ins class="diffchange diffchange-inline">akkor érdemes külön</ins>, <ins class="diffchange diffchange-inline">mobileszközre optimalizált e</ins>-<ins class="diffchange diffchange-inline">mail designt kialakítanunk</ins>.  </div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><del class="diffchange diffchange-inline">#Mérlegeljük a tesztek eredményeit is! </del>Ha <del class="diffchange diffchange-inline">a kiküldés előtt több tesztkampányt </del>is <del class="diffchange diffchange-inline">futtattunk</del>, <del class="diffchange diffchange-inline">akkor az ezek által elért eredményeket is alaposan vizsgáljuk </del>meg<del class="diffchange diffchange-inline">! Azt </del>a <del class="diffchange diffchange-inline">kampányt vessük be élesben</del>, <del class="diffchange diffchange-inline">amelyik a teszt során jobban teljesített</del>, <del class="diffchange diffchange-inline">illetve ha egyik sem teljesített </del>jól, <del class="diffchange diffchange-inline">akkor javítsunk rajtuk</del>!</div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins class="diffchange diffchange-inline">*</ins>Ha <ins class="diffchange diffchange-inline">olyan mérőrendszerünk van, amely azt </ins>is <ins class="diffchange diffchange-inline">megmutatja, hogy hányan küldték tovább</ins>, <ins class="diffchange diffchange-inline">illetve osztották </ins>meg <ins class="diffchange diffchange-inline">közösségi oldalakon </ins>a <ins class="diffchange diffchange-inline">levelünket (elhelyeztünk benne ilyen funkciót)</ins>, <ins class="diffchange diffchange-inline">akkor következtetéseket vonhatunk le arra vonatkozóan</ins>, <ins class="diffchange diffchange-inline">hogy milyen üzenetek működnek </ins>jól, <ins class="diffchange diffchange-inline">és a továbbiakban is ilyen típusúakat érdemes megfogalmaznunk</ins>!</div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'>−</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #ffe49c; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div> </div></td><td class='diff-marker'>+</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins class="diffchange diffchange-inline">*A honlapunkon elvégzett konverziók mérésére további mérőeszközöket, például Google Analyticset is használhatunk.</ins></div></td></tr>
<tr><td colspan="2"> </td><td class='diff-marker'>+</td><td style="color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #a3d3ff; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div><ins class="diffchange diffchange-inline">*[http://www.hogyankell.hu/J%C3%B3_fogad%C3%B3_oldalt_kialak%C3%ADtani_direkt_marketinghez/ Hogyan kell jó fogadó oldalt kialakítani direkt marketinghez?]</ins></div></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"></td></tr>
<tr><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>== Amire szükséged lehet ==</div></td><td class='diff-marker'> </td><td style="background-color: #f8f9fa; color: #222; font-size: 88%; border-style: solid; border-width: 1px 1px 1px 4px; border-radius: 0.33em; border-color: #eaecf0; vertical-align: top; white-space: pre-wrap;"><div>== Amire szükséged lehet ==</div></td></tr>
</table>
Bya
https://hogyankell.hu/index.php?title=Az_e-mail_marketing_kamp%C3%A1ny_hat%C3%A9konys%C3%A1g%C3%A1t_m%C3%A9rni&diff=10307&oldid=prev
Bya: Új oldal, tartalma: „== Hogyan kell az e-mail marketing kampány hatékonyságát mérni? == Miután kiküldtük direktmarketing-leveleinket vagy hírleveleinket, fontos, hogy nyomon kövess…”
2013-11-08T13:45:48Z
<p>Új oldal, tartalma: „== Hogyan kell az e-mail marketing kampány hatékonyságát mérni? == Miután kiküldtük direktmarketing-leveleinket vagy hírleveleinket, fontos, hogy nyomon kövess…”</p>
<p><b>Új lap</b></p><div>== Hogyan kell az e-mail marketing kampány hatékonyságát mérni? ==<br />
<br />
Miután kiküldtük direktmarketing-leveleinket vagy hírleveleinket, fontos, hogy nyomon kövessük teljesítményüket. Szerencsére számos mutatószám áll rendelkezésünkre, melyek segítségével könnyedén mérni tudjuk e-mail marketing kampányaink hatékonyságát. A beérkezett adatokat elemezve következtetéseket vonhatunk le kampányaink sikerességéről, illetve a kapott eredmények alapján tervezett kampányainkat is optimalizálhatjuk. Például átfogalmazhatjuk a korábban kevésbé jól működő üzeneteinket, kiszűrhetjük a rosszul teljesítő kiküldési napszakokat vagy éppen még vonzóbb ajánlatokat fogalmazhatunk meg célközönségünk számára, így még jobb teljesítményt érhetnek el a jövőben hírleveleink, eDM-jeink. Cikkünkben különböző mérőszámok mentén mutatjuk be azt, hogy hogyan tudjuk mérni [[Hatékony_e-mail_marketing_kampányt_csinálni|e-mail marketing kampányaink]] hatékonyságát.<br />
<br />
<br />
== Lépések ==<br />
<br />
#'''Kövessük nyomon a kézbesített, illetve a visszapattanó leveleket!''' Ha túl sok visszapattanó levelet regisztrál e-mail kiküldő rendszerünk, akkor kezdjük el keresni a visszapattanások okát! Ha csak egy átmeneti hiba (pl. a címzett postaládája megtelt) miatt nem értek célba üzeneteink, akkor azok még a későbbiekben eljuthatnak a címzetthez. Ha viszont egyéb ok miatt (pl. megszűnt az e-mail cím) nem került sok levelünk kézbesítésre, akkor álljunk is neki [[E-mail_adatbázist_építeni|adatbázisunk]] frissítésének! Egy mindig naprakész adatbázisban nem fordulhatnak elő nem létező e-mail címek, rossz demográfiai (pl. életkor) vagy éppen viselkedésre vonatkozó adatok (pl. legutóbbi online vásárolt termék), amelyek miatt nem, illetve rossz célszemélyhez jutnának el az üzeneteink. <br />
#'''Vigyázzunk a megnyitási aránnyal!''' A kézbesített leveleknél már számolhatunk megnyitási arányt. Azonban ez egy becsapós mutatószám! Ugyanis csak azt jelzi, hogy hányan nyitották meg az e-mailünket, azt azonban már nem, hogy el is olvasták-e, azt pedig már végképp nem mutatja, hogy a címzett végrehajtott-e valamilyen konverziót (pl. vásárolt-e webáruházunkban, regisztrált-e oldalunkon, letöltött-e egy ingyenes tanulmányt) üzenetünk hatására. <br />
#'''Számoljunk konverziókat!''' Egy direktmarketing-levél vagy egy hírlevél hatékonyságáról a címzett által végrehajtott konverziók adhatnak valós képet. Ahhoz, hogy ezeket mérni is tudjuk, helyezzünk el e-mailjeinkben kattintható linkeket, beszédes [[Hatásos_akciógombot_tervezni|akciógombokat]]! Az ezekre történő kattintások száma, vagyis az, hogy mennyien jutottak el honlapunkra, még csak egy részleges adat. Az igazi sikermérő a weboldalunkon végrehajtott látogatói aktivitások, a cégünk számára fontos konverziók (pl. regisztráció, letöltés, vásárlás, visszahívás kérése) száma. Ez az adat az, amely e-mail marketing kampányunk valódi teljesítményét mutatja.<br />
#'''Figyeljünk oda a leiratkozásokra is!''' A leiratkozások száma is árulkodik e-mail marketing kampányunk teljesítményéről. Ha rövid időn belül tömegesen tűnnek el címlistánkról akár régi, akár új feliratkozók, akkor tegyük meg a szükséges lépéseket! Például írjunk új regisztrációra ösztönző szöveget, figyelemfelkeltőbb levéltárgyat, fogalmazzunk meg új típusú üzeneteket, adjunk vonzóbb, személyre szabott ajánlatokat vagy módosítsuk a levelek kiküldésének időpontját, gyakoriságát! Ezekkel a lépésekkel elkerülhetjük a leiratkozásokat, és ezáltal javíthatunk hírleveleink, eDM-jeink teljesítményén.<br />
#'''Mérlegeljük a tesztek eredményeit is!''' Ha a kiküldés előtt több tesztkampányt is futtattunk, akkor az ezek által elért eredményeket is alaposan vizsgáljuk meg! Azt a kampányt vessük be élesben, amelyik a teszt során jobban teljesített, illetve ha egyik sem teljesített jól, akkor javítsunk rajtuk!<br />
<br />
<br />
== Tippek ==<br />
<br />
#Figyeljünk oda a leiratkozásokra is! A leiratkozások száma is árulkodik e-mail marketing kampányunk teljesítményéről. Ha rövid időn belül tömegesen tűnnek el címlistánkról akár régi, akár új feliratkozók, akkor tegyük meg a szükséges lépéseket! Például írjunk új regisztrációra ösztönző szöveget, figyelemfelkeltőbb levéltárgyat, fogalmazzunk meg új típusú üzeneteket, adjunk vonzóbb, személyre szabott ajánlatokat vagy módosítsuk a levelek kiküldésének időpontját, gyakoriságát! Ezekkel a lépésekkel elkerülhetjük a leiratkozásokat, és ezáltal javíthatunk hírleveleink, eDM-jeink teljesítményén.<br />
#Mérlegeljük a tesztek eredményeit is! Ha a kiküldés előtt több tesztkampányt is futtattunk, akkor az ezek által elért eredményeket is alaposan vizsgáljuk meg! Azt a kampányt vessük be élesben, amelyik a teszt során jobban teljesített, illetve ha egyik sem teljesített jól, akkor javítsunk rajtuk!<br />
<br />
<br />
== Amire szükséged lehet ==<br />
<br />
*e-mail kiküldő rendszer<br />
*karbantartott adatbázis<br />
*saját direktmarketing-levelek, hírlevelek<br />
<br />
<br />
== Figyelmeztetések ==<br />
<br />
*Használjunk olyan e-mail kiküldő rendszert, amely megbízható adatokat és statisztikákat szolgáltat számunkra!<br />
*Mielőtt egy kattintással törölnénk azokat az e-mail címeket, amelyek esetében a szabályos kiküldés ellenére is visszapattantak a levelek, ellenőrizzük le, hogy mi volt a visszapattanás oka, ugyanis sok visszapattanó levél hátterében a túl szigorú spamszűrő áll!<br />
*Mindig kérjünk engedélyt hírleveleink, eDM-jeink küldéséhez!<br />
<br />
<br />
== Kapcsolódó források, hivatkozások ==<br />
<br />
* [http://www.emailmarketing.hu/szolgaltatasok/email-kampany/174/ Minden, amit az e-mail marketing kampányokról tudni kell]<br />
* [http://www.internet-marketing.hu/email-meroszamok/ Fókuszáljunk a legfontosabb mérőszámokra!]<br />
* [http://sakkom.hu/e-mail-marketing-kategoria/ SAKKOM blog: E-mail marketing témában írt bejegyzések]<br />
<br />
[[Kategória:Internet]]<br />
[[Kategória:Üzlet-jog]]</div>
Bya