Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Módosítások

Az új lead-generáló Facebook hirdetést használni

87 bájt hozzáadva, 2015. december 15., 11:34
nincs szerkesztési összefoglaló
== Lépések ==
 
#Lépj be a Power Editorba!
#A kampány típusának meghatározásakor válaszd a „Lead Generation” opciót!
#Hozd létre a hirdetésedet és célozd mobilra!
#Állítsd be a licit típusát!
#Add meg a Facebook -oldaladat és töltsd fel a kreatívot!#Válaszd ki a legmegfelelőbb call-to-action gombot! (pl.: download-letöltés, get quote-ajánlatot kérek, learn more-tovább, sign up-regisztrálás, subscribe-feliratkozás)
#Szerkeszd meg a regisztrációs formot! Kérd be a neked szükséges adatokat!
#Hozz létre adatvédelmi szabályzatot!
#Add meg a külső weboldal elérhetőségét, ahova érkezhetnek a kitöltők!
#Az űrlap eredményét a Facebook -oldalunkról menthetjük le CSV-ként. Az adatok mellett áttekintést is kapunk a form teljesítményéről.
== Tippek ==
 
*A hirdetéstípus célja az e-mail címek gyűjtése, így adatbázis építéshez jól alkalmazható.
* A Facebook rengeteg információt tárol a felhasználóról, így kedvünkre válogathatunk a nekünk éppen szükséges adatok között (ezeket fogja behúzni a form), sőt, az űrlapon 3 kérdést is a követőknek szegezhetünk.
*Létrehozhatsz sablonokat is, amelyek később megkönnyítik a munkádat!
 
== Amire szükséged lehet ==
*Kérdésekre, amiket felteszel a követőidnek.
*Saját weboldal, ahova vezetheted az űrlap kitöltőit.
 
== Figyelmeztetések ==
*Az űrlap jelenlegi verziója nem formázható, nem illeszthető be tetszőleges magyarázó-, segítő szövegrész.
*Mivel csak mobilos felületen használható, így mobilos hirdetéstípusnak számít.
 
== Kapcsolódó források, hivatkozások ==
*[http://kozossegikalandozasok.hu/2015/09/15/lead-gyujto-hirdetes Lead gyűjtő hirdetés]
 
[[Kategória:Internet]]
[[Kategória:Internet]]
Névtelen felhasználó