Főmenü megnyitása

Hogyankell.hu β

Az új lead-generáló Facebook hirdetést használni szerkesztése

Figyelem: Nem vagy bejelentkezve. Ha szerkesztesz, az IP-címed nyilvánosan látható lesz a laptörténetben. Ha bejelentkezel vagy regisztrálsz, a szerkesztéseid a felhasználónevedhez lesznek társítva, egyéb hasznos dolgok mellett.

A szerkesztés visszavonható. Kérlek ellenőrizd alább a változásokat, hogy valóban ezt szeretnéd-e tenni, majd kattints a lap mentése gombra a visszavonás véglegesítéséhez.
Aktuális változat A te változatod
1. sor: 1. sor:
== Hogyan kell az új lead-generáló Facebook-hirdetést használni? ==
+
== Hogyan kell az új lead-generáló Facebook hirdetést használni? ==
 
[[Fájl:klikk.jpg|right|250 px]]
 
[[Fájl:klikk.jpg|right|250 px]]
Te is használod a Facebookot üzleti céljaid eléréséhez? Ha nemcsak felhasználóként tekintesz a legnagyobb és legismertebb közösségi hálózatra, hanem egy eszközkészletet is látsz benne, ami segíti a kommunikációdat és az eredményességedet, akkor biztos egyet értesz abban, hogy a Facebook alkalmas lehet lead generálásra.  Most pedig előállt egy új hirdetéstípussal, ami kimondottan a leadek gyűjtését segíti, továbbá felhasználói és hirdetői oldalról is leegyszerűsíti a folyamatot. A hirdetéstípus a mobilosoknak jelenik meg, akiknek nem kell bepötyögniük a válaszaikat, hanem az általad elkészített form mezőit használják, ahova a Facebook automatikusan behúzza a megfelelő adatokat.
+
Te is használod a Facebook-ot üzleti céljaid eléréséhez? Ha nem csak felhasználóként tekintesz a legnagyobb és legismertebb közösségi hálózatra, hanem egy eszközkészletet látsz benne, ami segíti a kommunikációdat és az eredményességedet, akkor biztos egyet értesz abban, hogy a Facebook alkalmas lehet lead generálásra.  Most pedig előállt egy új hirdetéstípussal, ami kimondottan a leadek gyűjtését segíti, továbbá felhasználói és hirdetői oldalról is leegyszerűsíti a folyamatot. A hirdetéstípus a mobilosoknak jelenik meg, akiknek nem kell bepötyögniük a válaszaikat, hanem az általad elkészített form mezőit használják, ahova a Facebook automatikusan behúzza a megfelelő adatokat.
  
 
== Lépések ==
 
== Lépések ==
 +
 
#Lépj be a Power Editorba!
 
#Lépj be a Power Editorba!
 
#A kampány típusának meghatározásakor válaszd a „Lead Generation” opciót!
 
#A kampány típusának meghatározásakor válaszd a „Lead Generation” opciót!
 
#Hozd létre a hirdetésedet és célozd mobilra!
 
#Hozd létre a hirdetésedet és célozd mobilra!
 
#Állítsd be a licit típusát!
 
#Állítsd be a licit típusát!
#Add meg a Facebook-oldaladat és töltsd fel a kreatívot!
+
#Add meg a Facebook oldaladat és töltsd fel a kreatívot!
#Válaszd ki a legmegfelelőbb call-to-action gombot! (pl.: download -letöltés, get quote-ajánlatot kérek, learn more-tovább, sign up-regisztrálás, subscribe-feliratkozás)
+
#Válaszd ki a legmegfelelőbb call-to-action gombot! (pl.: download, get quote, learn more, sign up, subscribe)
 
#Szerkeszd meg a regisztrációs formot! Kérd be a neked szükséges adatokat!  
 
#Szerkeszd meg a regisztrációs formot! Kérd be a neked szükséges adatokat!  
 
#Hozz létre adatvédelmi szabályzatot!
 
#Hozz létre adatvédelmi szabályzatot!
 
#Add meg a külső weboldal elérhetőségét, ahova érkezhetnek a kitöltők!
 
#Add meg a külső weboldal elérhetőségét, ahova érkezhetnek a kitöltők!
#Az űrlap eredményét a Facebook-oldalunkról menthetjük le CSV-ként. Az adatok mellett áttekintést is kapunk a form teljesítményéről.
+
#Az űrlap eredményét a Facebook oldalunkról menthetjük le CSV-ként. Az adatok mellett áttekintést is kapunk a form teljesítményéről.
  
 
== Tippek ==
 
== Tippek ==
 +
 
*A hirdetéstípus célja az e-mail címek gyűjtése, így adatbázis építéshez jól alkalmazható.
 
*A hirdetéstípus célja az e-mail címek gyűjtése, így adatbázis építéshez jól alkalmazható.
 
* A Facebook rengeteg információt tárol a felhasználóról, így kedvünkre válogathatunk a nekünk éppen szükséges adatok között (ezeket fogja behúzni a form), sőt, az űrlapon 3 kérdést is a követőknek szegezhetünk.
 
* A Facebook rengeteg információt tárol a felhasználóról, így kedvünkre válogathatunk a nekünk éppen szükséges adatok között (ezeket fogja behúzni a form), sőt, az űrlapon 3 kérdést is a követőknek szegezhetünk.
 
*Létrehozhatsz sablonokat is, amelyek később megkönnyítik a munkádat!
 
*Létrehozhatsz sablonokat is, amelyek később megkönnyítik a munkádat!
 +
  
 
== Amire szükséged lehet ==
 
== Amire szükséged lehet ==
26. sor: 29. sor:
 
*Kérdésekre, amiket felteszel a követőidnek.
 
*Kérdésekre, amiket felteszel a követőidnek.
 
*Saját weboldal, ahova vezetheted az űrlap kitöltőit.
 
*Saját weboldal, ahova vezetheted az űrlap kitöltőit.
 +
  
 
== Figyelmeztetések ==
 
== Figyelmeztetések ==
32. sor: 36. sor:
 
*Az űrlap jelenlegi verziója nem formázható, nem illeszthető be tetszőleges magyarázó-, segítő szövegrész.
 
*Az űrlap jelenlegi verziója nem formázható, nem illeszthető be tetszőleges magyarázó-, segítő szövegrész.
 
*Mivel csak mobilos felületen használható, így mobilos hirdetéstípusnak számít.
 
*Mivel csak mobilos felületen használható, így mobilos hirdetéstípusnak számít.
 +
  
 
== Kapcsolódó források, hivatkozások ==
 
== Kapcsolódó források, hivatkozások ==
  
 
*[http://kozossegikalandozasok.hu/2015/09/15/lead-gyujto-hirdetes Lead gyűjtő hirdetés]
 
*[http://kozossegikalandozasok.hu/2015/09/15/lead-gyujto-hirdetes Lead gyűjtő hirdetés]
 
[[Kategória:Internet]]
 
 
[[Kategória:Internet]]
 

Vedd figyelembe, hogy a Hogyankell.hu wikin végzett összes módosítást szerkeszthetik, módosíthatják vagy eltávolíthatják más szerkesztők. Ha nem akarod, hogy az írásodat módosítsák, akkor ne küldd be.
Azt is megígéred, hogy ezt magadtól írtad, vagy egy közkincsből vagy más szabad forrásból másoltad (lásd a(z) Hogyankell.hu:Szerzői jogok lapot a részletekért). NE KÜLDJ BE JOGVÉDETT MUNKÁT ENGEDÉLY NÉLKÜL!

Kategóriák kiválasztása:

A lap szerkesztéséhez kérlek válaszolj az alábbi kérdésre (további információk):

Mégse Szerkesztési segítség (új ablakban nyílik meg)