Apartman-hu-tb.jpg
FEDEZZ FEL TÖBB, MINT 10 EZER LEHETŐSÉGET A KIKAPCSOLÓDÁSRA!
Egyszerű, gyors, online szállásfoglalás + folyamatosan bővülő élménykínálat. Minden foglalás mellé ajándék kedvezménykupont küldünk ingyen!

Nők számát megszerezni

A Hogyankell.hu wikiből

[szerkesztés] Hogyan kell nők számát megszerezni?

http://www.freedigitalphotos.net/images/On_The_Phone_g371-Young_Women_Lying_In_Park_p46760.html
Szeretnek veled beszélgetni ismeretlenek? Nem okoz gondot kapcsolatot teremteni szimpatikus lányokkal? Jól érzik magukat a csajok a társaságodban? És most jön az a bizonyos „de”… de nem akarják megadni a számukat. Most néhány kézzelfogható tanáccsal akarunk segíteni abban, hogy a következő adandó alkalommal már ne üres kézzel válj el az imént megismert lánytól.

[szerkesztés] Lépések

  1. Minden beszélgetés és interakció végén próbáld megszerezni a lány számát! Még abban az esetben is kérd el, ha nem vagy biztos pozitív válaszában. Ez a legjobb mércéje annak, hogy jól csináltad-e és ébresztettél-e vonzalmat a lányban.
  2. Hogyan kérd el a számát? Több módszer is van erre, de valójában azt kell elérned az egész folyamatban a megszólítástól kezdve, hogy meg akarja adni a számát. Ha meg akarja adni, meg is fogja. Az intenzív ismerkedési tréningeken ezt gyakorolhatod.
  3. Vonzalom és bizalom. egy lány akkor fogja ismeretlennek megadni a számát, hogy megnyitás után intenzív vonzalomkeltésbe és bizalomépítésbe fogtál. Ha felkeltetted az érdeklődését és ő is tartani akarja veled a kapcsolatot.
  4. Vonzalom esetén laza, direkt számszerzés. Például: „Örülök, hogy ilyen jól eldumálgattunk. Szeretnélek még jobban megismerni, de most már mennem kell. Add meg a számod, hogy valamikor folytathassuk!”
  5. Ravasz módszer, hogy a lány megadja a számát. Például: „ Figyelj, kiváló a memóriám, nincs nálam toll és papír, de mondd meg a számod és megjegyzem!” (Elmondta, fordulj el és írd a telefonodba a számot és vigyorogj.)
  6. Pimasz számszerzés, ha van vonzalom. Kérd el a lány telefonját. Írd bele a számod és hívd fel magad. Ne feledd el a laza és a pimasz kiállást hozzá!
  7. Neked kell felhívnod! Tény és való, hogy a lányok várják, hogy mikor hívod őket, de ha egy hét álmatlanságba is kerül, akkor sem fognak ők tárcsázni. Elvárják a pasiktól.
  8. Mikor hívd fel a lányt? 1-2 napot várj, aztán hívd fel és rögtön úgy mutatkozz be, hogy azonnal beazonosítson. (Ne kérdezz rá, hogy emlékszik-e rád!) Soha ne szánd rá magad az első telefonra, ha nem vagy jó passzban.

[szerkesztés] Tippek

  • Legyen mindig előrántható terved, hogyan kéred el a lány számát. A telefon úgyis ott van a farzsebedben, hogy feljegyezd. Nem túl vonzó, ha papír és ceruza után kezdesz el turkálni a táskádban.
  • Sokkal jobb állításokkal és kijelentésekkel, mint kérdésekkel kommunikálni, tehát a „Mi a számod?” helyett jobb azt mondani, hogy „Add meg a telefonszámod”. Az intenzív ismerkedési tréningen a csajozási trénerek biztos módszereiből válogathatsz.
  • Csörgesd vissza! Ezzel ellenőrzöd, hogy valós számot adott-e meg, illetve így neki is meglesz a te számod.
  • Ha megvan a száma, több dologra is használhatod: a randi megbeszéléséig folyamatosan építheted a vonzalmat és a bizalmat a rövid beszélgetésekkel vagy éppen a (random) sms-ekkel.

[szerkesztés] Amire szükséged lehet

  • határozott, direkt megszólítás
  • domináns testbeszéd, kisugárzás
  • gyors trükkös zárás

[szerkesztés] Figyelmeztetések

  • Az, hogy megadja a csaj a telefonszámot, még nem jelent semmit. Valós számot adott meg? Felveszi, ha hívod? Vissza fog hívni? Ezen múlik az ismerkedés sikeressége.
  • Ha a lány a barátnőivel van, ne arra hajts, hogy egyet hódítasz mega hölgykoszorúból. Izolálnod kell, végigvinni, majd elkérni a számát.

[szerkesztés] Kapcsolódó videók

[szerkesztés] Kapcsolódó források, hivatkozások

Az oldal szerzői

Kiscsillag, PUA.HU