Nyugdijbiztositas-szamologep.png
NYUGDÍJKALKULÁTOR
Számold ki, mennyi nyugdíjra számíthatsz, és mekkora megtakarításra van még szükséged hozzá! Háromszor jobban jársz, ha nyugdíjbiztosítást kötsz: 20% adójóváírás jár befizetéseid után, most 30% kedvezményt kapsz és akár egy iPad mini 2 is a tiéd lehet!

Csajozós szövegeket használni

A Hogyankell.hu wikiből

[szerkesztés] Hogyan kell csajozós szövegeket használni?

http://www.freedigitalphotos.net/images/On_The_Phone_g371-Woman_In_Bed_With_Mobile_Phone_p49264.html
Megvan a nem éppen pozitív véleményed a csajozós dumákról? Mégsincs sikered a nőkkel való ismerkedésben? El kell, hogy áruljam, hogy még mindig a csajozós szövegek a legjobb mankók ahhoz, hogy a kapcsolatot felvedd a számodra vonzó lányokkal. A csajozós dumák titka, hogy nem hatnak csajozós szövegként. Hogyan? Ehhez adunk most neked néhány gyakorlati segédletet.

[szerkesztés] Lépések

  1. Csajozós szövegek számtalan helyzetben előfordulhatnak. Legyen szó megszólításról, egy női teszt kezeléséről, random sms-ről vagy a nők elcsábításáról - nagyon sokféle csajozós duma létezik. Nincs egyetlen instant csajozós vagy ismerkedős szöveg sem, amely mindig, minden körülmények között sikert arat.
  2. Felejtsd el, hogy bemagolsz csajozós szövegeket! Manapság a neten már nagyon sokféle ismerkedős és csajozós szöveget találni. Ezek szinte kínálják magukat, hogy bemagolva őket “felkészülten” induljon a férfi bevetésre. Csakhogy ezeket a szövegeket a nők is épp ilyen jól ismerik és már kész válasszal várják a következő lúzert, akiről lerí, hogy kétségbeesve akarja befűzni őket.
  3. Mindig tudd, mit akarsz mondani és légy eredeti! Annak érdekében, hogy érdeklődést kelts magad iránt a nőkben fontos, hogy mindig tudd, mit fogsz mondani. Legyenek sémák a fejedben bizonyos szituációkra, amelyekkel sikert arathatsz a körükben, de soha ne legyen a mondandód ugyanaz, mert a csajok ezt messziről kiszűrik. Tiszteld meg magad és a lányt azzal, hogy valami egyedit mondasz neki.
  4. Az egyedi csajozós dumák hitelesek. Azért is fontos, hogy ne mások által kitalált csajozós dumákkal villogj, mert saját hiteledet rombolod, ha nem saját stílusod és életed tükröződik szavaid mögött.
  5. Nevettesd meg a lányokat! A sikeres csajozós dumákat a legnagyobb magabiztossággal kell előadnod, még akkor is, ha abszurd hülyeségekről van szó. Nevettesd meg a lányt, bizonytalanítsd el. A kiszámítható pasikat már ismerik épp elég jól.
  6. A szavakon túl ott a jelentés. Egy ártatlan, hétköznapi mondat is válhat frappáns csajozós dumává és a nők elcsábításának tökéletes eszközévé, ha tudsz játszani a testbeszédeddel, hangoddal, mimikáddal. A lányok több infót szűrnek le ezekből az üzenetekből, mint magukból az elhangzottakból.
  7. Légy pimasz és humoros! A lányok, akikkel kapcsolatba lépsz ismeretlenül sem vágynak arra, hogy bókoljon nekik valaki. Ellenben, ha kihívást jelentesz, hecceled, ugratod őket és játékra szólítod fel szemtelen dumáiddal, az érdeklődése csak még jobban felébred irántad.
  8. Tudd hol a határ! Csak a tapasztalat és a rutin tudja benned elmélyíteni, hogy mikor minek meddig van helye és szerepe. Ezért érdemes rugalmasnak lenned egy beszélgetésben és olyakor a hirtelen témaváltással meghökkentened a csajt.

[szerkesztés] Tippek

  • A csajozós dumák esetében nem kell a bölcsek kövét keresnek. Érdeklődés, állítás és a szavak játéka tesz valakit érdekessé és figyelemre érdemessé.
  • Saját magad érdekes élete a legjobb alapanyaga a csajozós dumáidnak, ismerkedős szövegeidnek és történeteidnek. Minél több dolgot csinálsz és élsz meg, annál színesebb lesz a nyelvi fegyvertárad is.
  • A nők nem szeretik, ha mindig mindent rájuk hagynak, de azt sem, ha folyton konfrontálódniuk kell. Ezért egy-egy jól irányzott diszkvalifikáló megjegyzés sértés nélkül rakhatja helyre a csajt konfliktus nélkül.

[szerkesztés] Amire szükséged lehet

  • a magabiztosság
  • testbeszéd és kimondott szavak kongruenciája
  • humor, kreativitás, rugalmasság, spontaneitás

[szerkesztés] Figyelmeztetések

  • Ha a csajozós szövegeid nem találnak célt, jobb ha odébb állsz és offolod a csajt. Fölöslegesen ne rombold az önértékedet, még akkor sem, ha 10-ből 15-ös volt a lány.
  • Amelyik csajozós szöveg valakinek beválik, nem biztos, hogy másnak is ugyanolyan sikerrel fog beválni. Ezért fontos, hogy a sok gyakorlás, a sok helyzetben való helytállás segítsen megtalálni azt a stílust és eszközt, amelyet saját képedre és hasonlatosságodra alakíthatsz.
  • Vigyázz az arányra! A túl sok humor vicces helyett vicceskedővé, a komoly témák művelt helyett okoskodóvá tehetnek. Mindkettő igencsak vonzalomromboló. Erre figyelmeztetnek az intenzív ismerkedési tréningeken az oktatók is.

[szerkesztés] Kapcsolódó videók

[szerkesztés] Kapcsolódó források, hivatkozások

Az oldal szerzői

Kiscsillag, PUA.HU

betöltés...