Apartman-hu-tb.jpg
FEDEZZ FEL TÖBB, MINT 10 EZER LEHETŐSÉGET A KIKAPCSOLÓDÁSRA!
Egyszerű, gyors, online szállásfoglalás + folyamatosan bővülő élménykínálat. Minden foglalás mellé ajándék kedvezménykupont küldünk ingyen!

A Guinnesst csapolni

A Hogyankell.hu wikiből

[szerkesztés] Hogyan kell a Guinnesst csapolni?

Guinness-csapolasa.jpg
Bár egyre több helyen kaphatunk csapolt Guinnesst már hazánkban is, sajnos gyakran előfordul, hogy nem megfelelően csapolják. A Guinness sörnek megvan a maga csapolási módja, ami igazán kihozza az ízét.

[szerkesztés] Lépések

  1. A Guinnesst is a hagyományos módon kezdjük el csapolni, vagyis nagyjából 45 fokos szögben meg kell dönteni a poharat.
  2. Amikor a pohár kb. négyötödéig megtelt, tegyük félre egy kicsit pihenni a Guinnesst, amíg leülepszenek a nitrogénbuborékok, és egységesen sötét, rubinvörös színe nem lesz. Nem hiába volt a Guinness szlogenje a "Good things come to those who wait" (A jó dolgok azokat illetik meg, akik hajlandóak várni.)
  3. Amikor a sör leülepedett, a kifolyó csapot toljuk el magunktól, és lassan töltsük tele a poharat. Így egy gyönyörű, ujjnyi vastagságú krémes hab lesz a sör tetején.

[szerkesztés] Tippek

  • A Guinness sör fogyasztásának is megvan a módja. Soha nem bámulunk lefelé a sörre, hanem megemeljük azt. Nem hajolunk le, hogy belekortyoljunk, hanem a sört hozzuk a szánkhoz. A könyökünket közben emeljük meg, hogy az alkar vízszintes helyzetben legyen.

[szerkesztés] Amire szükséged lehet

  • Guinness és sok gyakorlás :-)

[szerkesztés] Figyelmeztetések

  • Csapoláskor a Guinness pohara legyen tiszta és száraz.

[szerkesztés] Kapcsolódó videók

[szerkesztés] Kapcsolódó források, hivatkozások